|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
hehe.... ook weer thuis van een geweldige spontane gezellige dag!
WAUW wat wwas het leuk en gezellig daar in Hallum! Sieppie wist eerst niet wat hem overkwam daar bij de spar in Hallum City......''wot gebeurd hjir toch olleger,we kenne het aas'n net ies kwiet hjir'' rustig blieuwe Siep! en wat was het een gezellig samenzijn van (bijna) alle VW Liefhebbers ût Fryslan! echt beregezellig! Dikke voor de organisatie! en als klap op de vuurpijl ook nog een gratis Hamburgertje van de Mac een een hele mooie afsluiter van het jaar! op naar Wöthersee André & Siep bedankt! en we zien/spreken elkaar gauw weer ff En jopie bedankt voor de chinees! straks nog ff wat foto's omheag-laden |
|
||||
|
||||
Mijn favoriete foto tot nu toe:
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 02-10-2011 at 20:58. |
|
||||
|
||||
eerste foto s zien er goed uit rick
|
||||
|
||||
Thanks Johan.
Hehe, zie 'm staan! Met z'n McDonlads rode Nikes!
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 02-12-2011 at 13:42. |
|
||||
|
||||
En weer een paar om na te genieten
En ook Domi kwam zowaar uit de auto |
|
||||
|
||||
De smaak te pakken?!
|
|
|||
|
|||
Gerard is gewoon een hippe Ronald Mc Donald
Meeting was gezellig en lekker weer en de burger... TOP IDEE!!! geen bekers, geen lange rijen bij de catering en geen gezeik... top meeting dus ook nog een mooie foto gemaakt van het landschap en Gerben Hellinga en klopt.. iedereen had prijs.. gerard de Mcvelg prijs IK HOORDE DAT WE A.S ZONDAG UITGENODIGD ZIJN BIJ MARTEN ALS HET GOED WEER IS... OPRIT/LOODS MINI-MEETING GORREDIJK |
|
||||
|
||||
Meer meer meeeeeeer
En zoals Vinnie zegt VOLGENDE WEEK ALLEMAAL NAAR MARTEN En vergeet de tentjes niet , wordt daar een weekend meet Last edited by siepgti1978 : 02-10-2011 at 21:09. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha. Ik vermaak me smakelijk als ik allemaal lees. Geweldige dag gehad. We gaan volgende week gewoon door. Regel jij de catering weer jappie. Daar ben je de beste in. Dat krijgt niemand zo voor mekaar. TOP!!!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
top siep waar dan
|
||||
|
||||
Hele mooie foto's Wenny!
Jarig zijn als een baas:
|
||||
|
||||
Even voor het smoelenboek!
En onze jarige jet: Siard!! Hieperdepiephoera! En daar komen de dames, met jawel....voor iedereen een Mac Jappie meeting 2011 Hallum burger! En natuurlijk moest Mr. Mac Jappie eerst zelf voorproeven alvorens hij zijn gasten de heerlijke burger uitreikte. |
|
||||
|
||||
Doei, bedankt, 't was gezellig en tot volgend jaar @Mc Jappie meeting 2012 Hallum
Last but not least |
|
||||
|
||||
Hahahaaaaaaaaaaaa GEWELDIG!!!!
De hamburgers zijn gehaald door de TOPPERS Alie en Sabine Er waren in totaal 45 euro knallers Gewoon omdat het kan |
|
|||
|
|||
@siep en marten... neem ik ook wel wat burgers mee
heb jij het adres of open je je eigen topic alvast Marten en die rode corrado.... kwijl kwijl... waar vind je die nog zo netjes en nl-er |
|
||||
|
||||
Zoveel foto's komen er niet eens op het forum van een "echte" meeting. Machtig!!!!!!!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
super mooie T3 siep net iets voor mc japie