|
||||
|
||||
2 oktober - meeting Midden Nederland ~ Amersfoort
[ gekopieerd van VWforum )
Als vervolg op de geslaagde meeting van 10 juli; http://www.vwforum.nl/meeting-versl...li-t128725.html ...weer een midden NL meeting We doen de meeting in Amersfoort, bij de Karwei. De redenen hiervoor zijn: - Grote mooie parkeerplaats - Makkelijk te vinden ( wie kent IKEA in Amersfoort niet ? ) - Aansluitingen op A1 & A28 - McDonalds in de buurt http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...2,0.021136&z=16 2 oktober is de geplande datum. Dit ivm andere meetings die vooraf gaan zoals Outlaws, Fanatics en de Brabant meeting. Nu alleen nog hopen op mooi weer ( en dat hebben we!!!!!!! ) tot dan, |
|
||||
|
||||
Vanaf hoelaat is dit meestal?
|
||||
|
||||
sorry, lekker handig!
het begint rond een uur of 13:00 en dan tot je zin hebt! om je een idee te geven .. vorige keer een auto of 40 - 50 .. ( en toen was Volksdub zelfs ) dus we hopen dat het dit x net zo druk is |
|
||||
|
||||
Okay dus echt een middag meeting zeg maar :P
Fijn om te weten kan ik tenminste uitslapen haha
|
|||
|
|||
Klopt, echt een middag meet. En gewoon mooi weer zondag he! 22 graden en een zonnetje
|
|
|||
|
|||
ik ben er bij
was vorige keer ook gezellig |
|
||||
|
||||
dat was 't zeker
|
|
||||
|
||||
Dat scheelt weer dat mooi weer word.
Vorige keer ben ik niet geweest maar kom deze zondag wel even kijken. Mogelijk komen we met 3 auto's die kant op, misschien meer
|
||||
|
||||
goed bezig, wordt volgens mij best druk!
|
|
||||
|
||||
Tja denk opzich dat er aardig wat mensen komen, ligt vrij centraal ook dus denk dat je het straks niet echt meer een mini meeting kan noemen haha
|
||||
|
||||
haha, das de bedoeling!
is pas 2e keer, eerste keer kwamen er ook veel meer dan verwacht! er is in ieder geval ruimte genoeg |
|
||||
|
||||
adres voor de navigisten :lol:
euroweg 101 amersfoort |
|
||||
|
||||
Ook al is dit echt om de hoek, ik ga toch naar het noorden!
|
||||
|
||||
Quote:
Tot morgen kerel! |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Toch het even doorgegen aan 2 kever bezitters in Amersfoort!