|
||||
|
||||
Nieuwe daily
Hoi jongens,
Ik heb vandaag mijn golf3 voor een andere daily ingeruild! Het is een 6n polo met een 1.4 motortje en open dakje. Ik ben zelf nog niet erg bekend met de watergekoelde Volkswagen. De verkoper zei dat het een milestone sport was, wat houdt dit precies in als ik vragen mag? En het open dakje kantelt wel, maar naar achteren gaat hij super zwaar zodat hij halverwege vast loopt. Zou dit te fixen zijn? Ik heb al gezocht maar kon nog niks hierover vinden in de forums. Sorry voor de wazige foto |
|
|||
|
|||
leuke polo,
een milestone is gewoon een bepaalde uitvoering in het geval van een milestone zie je dat vooral terug in de bekleding, verder weet ik he tniet zo zeker uit mn hoofd allemaal. over je dakje, je kan proberen om hem even te smeren, is geen garantie dat dat werkt natuurlijk, maar je kan het altijd proberen
|
|||
|
|||
Ziet er leuk uit!
|
|
||||
|
||||
Als het dakje halverwege vastloopt zit er misschien wel een hoop ouwe rotzooi tussen de geleiders. Alleen nieuw vet er bij spuiten zal dan denk ik niet heel lang helpen. Zou gelijk proberen de boel ook wat te reinigen.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt ! Sorry kom niet zo vaak op volksforum meer toch maar wat vaker kijken Inmiddels is de versnellingsbak al stuk geweest en weer gereviseerd Verder is het dakje nog hetzelfde. Heb het nog geprobeerd te smeren maar dat hielp niet veel. Denk dat de mechaniek stuk is van binnen als ik hem naar binnendraai dan zakt hij eerst en daarna wil hij niet verder meer (ziet er wel schoon uit trouwens) Maar ik laat het dakje eerst maar voor wat het is, Eerst de winter maar weer eens door Last edited by Brinksma : 24-09-2011 at 19:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
Aha ik eerst ook niet zo vaak maar omdat ik nu ook een 6N heb kom ik hier nu wel vaker enne ook op keversite toch? Groetjes Manon |
|
||||
|
||||
Hoihoi,
Ik zit inderdaad ook wel vaak op keversite Ik post niet zo vaak, maar mag het altijd wel graag lezen Linkje Quote:
Cool, dus ook maar bij het merk gebleven met je dagelijkse? Klinkt goed, foto('s)? |
|
|||
|
|||
Quote:
Herkende je 'naam' vandaar hahah ik schrijf er ook niet veel berichten meer maar lees t meeste wel Die ovaal was eerst rose toch? dan is deze kleur idd wel beter gepast hehehe! Zal wel een topic aanmaken hiero voor mn eigen polo |