|
|||
|
|||
bump stops
Iemand ervaring met bump stops?
Zijn deze na lange tijd schadelijk voor uw wagen? |
|
||||
|
||||
rijd niet echt 'fijn'... wielkassen kunnen scheuren, heb het al eens gezien.
|
|||
|
|||
het is alleen maar voor vanachter.Ik heb daar een velg 8.5 breed en men kas raakt tijdens het nemen van een heuvel de band. Heb er net gekocht.
Zien eruit als halve maantjes,nu nog eens zien hoe ik ze moet plaatsen. Tussen de grote of kleine spiralen achteraan... |
|
|||
|
|||
steek je de stops bij spiraal 1 of 2 ? |
|
||||
|
||||
om de zuigerstang! dus niet bij 1 of 2
|
|
|||
|
|||
ik heb er een tekeing bijgekregen dat ze rond een spiraal zitten,het zijn eigenlijk veerwegbegrenzers... zwarte halve maantjes...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gewoon even andere halen welke om de zuigerstang zitten. |
|
||||
|
||||
en anders de achterste wielen schuin zetten heb ik ook heb nu geen last meer van aanlopen.
is niet heel duidelijk maar het is wel te zien.
jetta mkII 1.3 ---> 1.8 (gone) jetta mkV 2.0 fsi aut. (Daily) Old vw's don't die, they just get lower. Last edited by haakie : 25-09-2011 at 14:58. |
|
|||
|
|||
heb ondertussen de juiste stops gaan halen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heb jij de achter wielen zo gezet dan??
|
|||
|
|||
Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat schuin hebt gezet! Bij me kever staan ze super schuin maar dat is "kever eigen" normaal als je verlaagd
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat doe je gewoon met cambershims (is gewoon een schuin plaatje welke tussen de astap en de achteras doet) |
|
||||
|
||||
ik heb gewoon tussen de astap op de onderste bouten allebei 1 ring gedaan en dan staan ze schuin er kan nog een ring bij zodat ze nog erger staan maar denk dat dat net te overdreven word. dus nog ff proberen metverschillende diktes van ringen.