|
||||
|
||||
net een zwart golf mk4 met zwarte 19" barracuda's met rode rand gespot
bij total pomp nieuw-buinen
|
||||
|
||||
Rond kwart voor 4 in Kessenich (B) een zilvere Golf 5, laag met BBS Le Mans (replica?)
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag om half 1, bij Inholland Delft op de parkeerplaats, mooie donkere golf 2 met jetta front ? leuke wagen met bbs en hawaii dinges aan de spiegel!
|
|
||||
|
||||
Quote:
En glom hij nog een beetje? Die stond vorige week bij mij op de oprit voor een nieuwe koppeling..en heb hem daarna nog even gewassen
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond half 6 op de A7, volgens mij in de buurt van Hoorn, Zuidwaats.
Een golfje 1 met kleine achterlichten, moest nog gespten worden wel al glimmende wielen eronder volgens mij. Ik reed alleen een heel stuk vlotter, dus niet goed bekeken
|
|||
|
|||
op zn werk, sanderz
ziet er gaaf uit
|
||||
|
||||
Quote:
check, klopt had mn meisje mee nr t station. haha. jouw golf gisteren in t dorp tegenover t koetshuis!!
MK V 05 GTI/TDI MKIII VR6 96 EX PASSAT V6 4M 98 EX MKIII TDI 97 EX MK I G60 83 EX A3 04 S LINE TDI EX Polo 04 TDI EX MKIII 1,8 GT 96 EX MKI CADDY EX MKIII VR6 '96 EX MKIII VR6 94 EX MKI G60 '83 EX MKI GTI '83 EX MKIII VR6 96 EX |
|
|||
|
|||
Ebut vanmiddag rond half 5 op het europa-plein in leeuwarden. Met 3 of 4 man in de Golf.
Jij ging rotonde af en ik erop. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kwam hem net tegen op de A15, met nieuwe wieltjes achterin |
|
|||
|
|||
beter, gaat helemaal goed komen dan
vanmiddag rond 15.00 tussen 7huizen en moerkapelle(die nieuwe weg) een hele lage passat station met dikke BBS achtige wielen, iemand van hier? ik reed in een suzuki swiffer(van mijn vriendin) met donkere ramen
|
||||
|
||||
Quote:
wat? wanneer? hoe?
|
|||
|
|||
vanmiddag rond 13.00 bij de bp langs de a2 bij beek/elsloo een donkerkleurige vento op ronal aero's
|
|
||||
|
||||
Quote:
nou ja nieuw is een groot woord wist niet dat jij nog steeds in die roestfabriek reed?
|
||||
|
||||
Ja helaas wel, maar er zit eindelijk schot in m'n Jetta én dit witte barrel ga ik maandag ruilen tegen een stapeltje biljetten én m'n oude matzwarte Polo
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb je zelfs gebeld man hij stond iet wat ver op straat met zn neus
|
||||
|
||||
Quote:
Er rijd zoiets rond.
|
||||
|
||||
Heb een nieuw nummer, hij staat zo omdat ie anders onder de bomen staat
|
|||
|
|||
Deze corrado gistermiddag rond 14.30 bij de pomp in vreeland
'92 Corrado VR6 -> Restauratie project '03 Beetle Turbo S -> Daily Last edited by Berger : 25-09-2011 at 08:42. |
|
||||
|
||||
Vandaag in Renkum, Wageningen, Ede, en veel verder:
Blauwe Bora met 17" Lemans, op airride, samen met GI..... (legergroene Bora superlaag) , stonden de auto te wassen bij de Shell.. In Ede, kruising Cinemac. 2 x blauwe golf 3 en golf 4, laag en breed. Denk dat de 2 heren bovenaan naar VW outlaws gingen en die 2 blauwe golfjes niet kunnen spotten nog......
|
||||
|
||||
By Yerseke n rode Golf 1 met BBSen volgens my!
Zag er erg netjes uit, zwaaide nog en er werd terug gezwaaid. Iemand van hier?