|
||||
|
||||
Ander kleurtje voor de Polo
Dag allemaal
Ik zou graag jullie mening hebben over mijn nieuw idee Zou graag een mat kleurtje op de Polo rollen. Dit is de polo nu: Dit kleurtje had ik gedacht, kennis heeft deze kleur nog staan en kwam eigenlijk op het idee. Dit is trouwens ook de geit van die kennis Laat maar horen wat jullie denken. Greetz
|
||||
|
||||
Quote:
Lak ziet er op foto wel beter uit dan hij is, is al paar keer bijgewerkt enzo. Wel heel goed bijgewerkt en het valt niet echt op. Ook wel wat witte tikjes in de lak en krassen op het dak. Achterklep moet opnieuw gespoten worden want daar is nog nevel van grondlak te zien (te weinig afgeplakt :s). Daarom dacht ik er ineens een volledig nieuw kleurtje voor te nemen. Maar ben nog niet zeker, daarom liever eerst wat meningen. Bedanktt!
|
||||
|
||||
zou een apart kleurtje zijn, maar zoals rob al zegt, die blauwe kleur is gaaf zat op een polo.
Enigste tip die ik je kan geven: test t eens uit op je motorkap, die mag ook wel wat lak hebben Overigens, wat voor dikke velgen heb jij eronder liggen?
|
||||
|
||||
Quote:
De motorkap gaat toch wel blijven zoals hij op dit moment is geloof ik En ik vind et wel een speciale kleur, en zeker niet mis, daarom dat ik erover denk om het te doen. De velgen zijn van Indianapolis, dit is het enige wat er opstaat van merk en op internet vind ik er in ieder geval bijna niets over. De maten zijn 5,5jx13 met 165/55/13 (voorkant) en 6jx13 met 165/55/13 (achterkant). ET waarde is 15 dus ze komen mooi naar de buitenkant. Heb ze tweedehands kunnen kopen, perfect opnieuw gespoten zonder banden voor 150 euro.