|
|||
|
|||
ats cup velgen breedset 7&9j
Ik heb hier ats cup velgen te koop:
2x 15 inch 4x100 195 Breed 7j 2x 15 inch 4x100 225 Breed 9j Die laatste zijn zeer zeldzaam en super breed Op de 7j's liggen bridgestone's en op de 9j's liggen toyo's [IMG] [/IMG] De velgen zijn verdicht dus kunnen niet meer corroderen, en ze blinken supervet. De richtprijs met de banden is 1300. Verdere foto's volgen nog groeten! Last edited by the jedi : 19-04-2011 at 16:08. |
|
|||
|
|||
ats cup velgen
De banden zijn nieuw en zijn getrokken.
Van voor ligt er 165 op ipv 195 En vanachter ligt er 215 op ipv 225 Waarom bridgestone en dan toyo's vraag je je af? Wel enkel toyo maakt een band van 215 breed in 15 inch. En voor de voorste was het bridgestone of nankang, dat spreekt voor zich Meer foto's kan ik doormailen die zijn te groot voor het forum. Last edited by the jedi : 21-04-2011 at 21:23. |
|
|||
|
|||
Quote:
heey en heel mooie set, ik ben al geruime tijt opzoek naar brede ats cup's is dit echt je prijs of zakt die nog een deel want dit kan ik niet betalen groeten |
|
|||
|
|||
ats cup
beste, ivm ats cup velgen
ben zeer geintreseerd wat is je scherpste prijs mvg gelieve te antwoorden naar vw-parts@live.be |
|
|||
|
|||
Vw parts ik heb je een email verzonden
Scherpste prijs 800 euro met nieuwe banden |
|
|||
|
|||
Heb nog keskins in de aanbieding ook mogen weg voor 250 met wat werk aan maar toch vet
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de et waardes ?
|
|
|||
|
|||
e20 en e -5