|
||||
|
||||
Vacuumschema carb+onsteking Golf 1600
Ik word er zo langzamerhand helemaal van.
Wie kan me helpen aan een afbeelding waar alle vacuumslangetjes naartoe lopen? (Carb en ontstekingsvervroeger) Het ding loopt als een natte krant... Gaat om een Golf II Pasadena (jaja! ) met een 1600 automaat.
|
||||
|
||||
Zit er geen sticker met de beschrijving aan de binnenzijde van de motorkap?
|
||||
|
||||
Nee.
|
|||
|
|||
Bj auto aangeven
type motor aan geven ff searche kom je stuk verder
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog 2 originele boeken over carbs en onsteking. Ik verkoop ze niet maar je mag wel een keer langskomen om er een blik in te werpen en om hem proberen goed aan de praat te krijgen. Mvgr. Niels
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties.
De auto is van 91 en het schijnt een RP te zijn, maar dat is niet meer echt leesbaar ergens. Documentatie van de auto is weg en het motorblok is te verroest om er nog iets van codes uit te ontcijferen... @ synchro 86: Dank voor de links, maar het is net een ander type. Computergeregeld. (wordt het ook niet beter van) Met meer stekkers en slangen holadiee! Heb 'm maar even aan de kant geschoven tot ik weer inspiratie heb..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er blij mee Men broer heeft dit model en ik wil de slangen vernieuwen. Dit spaart me snel ff tijd uit.
|
|||
|
|||
RP is toch monopoint injectie ?
http://www.vwgolf-info.nl/overige_m...stofsysteem.pdf kijk anders even hier.
Vw Golf TDI 1985 Last edited by MONDY : 29-09-2011 at 00:47. |