|
||||
|
||||
ik rij zondagavond rond 8uur vanaf heerenveen (friesland) richting utrecht en maandag weer terug dus wie moet nog wat hebben?
T5 gp 2.0 tdi Golf 6 variant 1.2 tsi Passat 3bg variant 100pk chipped (sold) Seat Leon top sport tdi (sold) Passat 3bg variant 130pk (sold) Passat 3B tdi sedan (sold) Golf 3 variant tdi 90pk (sold) Golf 3 variant tdi 110pk (donor) |
|
||||
|
||||
Is er hier ook iemand met een Duits adres die regelmatig in Noord Nederland komt?
|
|
|||
|
|||
Komt er iemand toevallig binnenkort vanuit Alkmaar naar het Zuiden (Noord-Brabant) zetten?
|
|
||||
|
||||
Iemand die toevallig in de buurt van Steenwijk komt en vanuit of richting Zeeland gaat? Of dichtbij Zeeland..
|
||||
|
||||
als je het van steenwijk in arnhem krijgt?
ik rij regelmatig naar arnhem van goeree overflakkeeeey
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
versnellingsbakje van Axel zeeland richting noorden..
|
|||
|
|||
Quote:
Het hoge Noorden, iemand? EDIT: al niet meer nodig... Last edited by MellyVille - USLights.nl : 22-09-2011 at 21:27. |
|
||||
|
||||
Zaterdag 1 oktober weer een ritje van noord Friesland naar Zuid Limburg.
Vertrek vrij vroeg in de ochtend, en rij [laat] in de avond weer terug.
|
||||
|
||||
Wanneer ga je weer Eibert?
|
|
||||
|
||||
Ik denk ergens begin november, komende weekenden zitten redelijk vol, optredens, verjaardagen en dergelijke, helaas
|
||||
|
||||
Zo het nu staat rij ik de 30e oktober naar Rotterdam en terug.
Ook zeer binnenkort [waarschijnlijk dit weekend] een ritje naar Doetinchem.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb via eBay winterwielen in Aken gekocht. Kom je daar wel eens in de buurt? Mag naar Rotterdam of Ulft (bij Doetinchem). |
|
||||
|
||||
Ja, daar kom ik wel eens in de buurt, ben regelmatig in Kerkrade. Dus Aken moet wel te doen zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik stuur je wel even een PB |
|
||||
|
||||
Zo, al drie adressen op de planning en de vierde moet ik nog heel even horen.
Van Friesland naar Doetinchem, Aken, Kerkrade, Ulft en Maastricht. Tot nu toe... als er nog iemand wat heeft hoor ik het wel. Bijna tijd voor een Caddy of Transporter!
|
||||
|
||||
Quote:
Goed voor elkaar. Maar is dat ook de volgorde? Lijkt me niet zo optimaal Ik hoor het wel wanneer je gaat |
|
||||
|
||||
Nee, volgorde moet ik nog even uitdokteren
|
||||
|
||||
Morgen dus Damwoude - Maastricht - Aken - Kerkrade - Ulft - Groningen - Damwoude.
Wegens uitval maar twee adresjes, er kan dus nog gerust een last-minute ding bij. Als ik het voor morgen 06.00 maar weet
|
||||
|
||||
iemand nog in de buurt van Neuburg a.d. Donau?
en doetichem kan ik ook wel oppikken
|
||||
|
||||
Quote:
Nog bedankt Ebut! Van het weekend ben ik in Ulft, dus maar eens zien wat ik gekocht heb |