|
|||
|
|||
Erwin bedankt!
De foto’s staan op WaggelSnaps Hier een klein voorproefje, maar dat winsten de Fatseboek-volgers natuurlijk al lang ;-) |
|
||||
|
||||
Zoals beloofd nog even een paar foto's:
Nette combinatie (auto/velgen) Prachtig mooie mk1 Hele nette motorruimte (Complimenten Jan !) S-u-p-e-r Iemand meer specs over deze motor ?? Ik zag iets van Oettinger en een G lader En dan tot slot een non-mk1, maar deze moet er wel even bij.....wat een machine !!!! Voor groot formaat, graag een pm sturen !
|
||||
|
||||
Bedankt Fred!
Die golf 4 heb ik ff gemist,wat een dikke bak zeg!
|
|||
|
|||
Quote:
thanks heb hem gelijk gemaild |
|
||||
|
||||
Quote:
Zag de eigenaar wel lopen,heb de auto helaas gemist. |
|
||||
|
||||
Quote:
1e prijs cabrio Let op de ingegrafeerde naam op t inlaatspruitstuk en de 'homemade' stabi-stang! 2e prijs cabrio Foto's: VW roadwarrior! Last edited by golf1tattoo : 12-09-2011 at 21:20. |
|
||||
|
||||
Allright,de man uit drenthe heeft weer toegeslagen met de 2de plek.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, die komt uit Klijndijk! De 1e prijs blijft trouwens ook in Drenthe! Die komt uit Emmen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Okee bedankt. Ik had al zo'n vermoeden, maar durfde ze er niet zomaar op te zetten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb en de auto gezien, en de eigenaar gesproken Gerard was ook wat later inderdaad (tegen 14 uur of zo).
|
||||
|
||||
Die stiekemerd!
Dan bij deze een compliment aan Gerard voor deze dikke Golf.
|
|||
|
|||
Last edited by Vlammende : 13-09-2011 at 18:21. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, hopelijk kan ik er volgend jaar bij zijn met de caddy
|
||||
|
||||
Quote:
fashionbly late Maar bedankt voor het compliment kerel
|
||||
|
||||
Quote:
Heb m niet echt heel goed gezien, maar was wel talk of the town bij ons hoor Echt een mooi wagentje |
|
|||
|
|||
nice pics.. was er pas laat... Toch nog aantal dikke wagens kunnen zien
|
||||
|
||||
Quote:
dank je man
|
||||
|
||||
wie o wie heeft fotos gemaakt van mijn dochtertje in assen en het hondje,die zou ik graag willen zien/hebben.
al vast bedankt. gr pieter.
|
||||
|
||||
mooie foto's egzon!
bedankt voor de platen van de groene 11xsxg en grijze 79hrl4, vooral van bij het wegrijden (kan ik zelf niet doen hé :jacks
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was mijn zoon, die woont in Leeuwarden maar ik zal hem vragen of hij ze naar mij mailt, dan zet ik ze er wel even op.