|
||||
|
||||
Verslag van de MK1 meeting in Assen 2011
ik zou zeggen plaats hier uw foto's en verhalen!!
|
|
|||
|
|||
mijn foto's
|
|
||||
|
||||
Net weer thuis van een mooie meeting , lekker gegeten, zonnetje er wat bij, spulletjes gekocht. helemaal top.
Tot volgendjaar
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Ben er ook net weer, even samen met mijn broertje geweest.
Heb er leuke auto's bij zien staan. Die van Split was ook heel bijzonder om te zien. Op de terug weg ook nog samen met Berg1000 terug gereden. Hiervan nog een filmpje gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=ZMy6sPTugKo @: Adjuh bedankt voor de mooie foto's
|
||||
|
||||
Iemand mischien meer info over deze bougiekabel opset stuk. Heb het jaren geleden ook eens gezien op een MK2 16v, daar na nooit meer tot vandaag
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Was wer gezellig
|
|
||||
|
||||
Was weer een leuke meeting, en het weer zat gelukkig ook mee.
Tot volgend jaar
|
||||
|
||||
Was weer top dit jaar!
Veel mensen gesproken en mooie wagens gekeurd! Alleen jammer dat er ineens zoveel vertrokken na t vallen van n paar druppeltjes regen...... |
|
||||
|
||||
Was weer een geslaagde meeting met idd behoorlijk goed weer, voor deze "zomer" dan...
Hier wat pics van mijn zijde: 's ochtends rond 11 uur: Het liep vrij snel vol: Eén jaartje ouder, en zij mocht op het terrein staan. En dan heb ik het over deze GTI, niet over dat meisje erachter.... Gefeliciteerd!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk filmpje!! Jammer dat ze er niet alle drie op staan. Leuke meet! Pluim voor de organisatie!!!
|
||||
|
||||
Zo ook weer terug, als vanouds.
Terrein liep jammer genoeg snel leeg, maar nogmaals alles weer tiptop. Tot volgend jaar maar weer.
|
||||
|
||||
[QUOTE=M v D]Eén jaartje ouder, en zij mocht op het terrein staan. En dan heb ik het over deze GTI, niet over dat meisje erachter....
Meneer heeft ook nog een golf 1 staan |
|
||||
|
||||
vandaag ook even geweest! was toch maar 1 km van me huis. Leuk spul gezien, maar vond de opkomst tegenvallen ten opzichte van voorgaande jaren. Maar de broodjes hamburger waren erg lekker weer hierbij een greep van mijn foto's 3 maal oettinger mn ouwe jetta maar gelukkig wel in goeie handen! wat een kofferbak en wat een details! |
|
|||
|
|||
ook weer geland in emmercompascuum was weer goed voor mekaar weer was prima toch??
idd jammer dat er al zoveel vertrokken na een paar druppies volgen jaar weer present met een einser sponzer@ kom binnekort ff kijken bij mijn ex haha grtn uut compas |
|
||||
|
||||
ook weer terug was weer een leuke meet zoals we gewend zijn,alleen jammer dat je nu niet even kon zitten te eten zoals anders verder dikke prima
|
||||
|
||||
Foto op weg naar huis. 3 swallowtails! Broer Branko in de blauwe, Branko in de spiegel en ik maak de foto!
|
||||
|
||||
Wij zijn ook weer thuis
Ondanks de weersvoorspellingen toch nog wat zon mogen pakken en het voornamelijk droog gehouden! Deze voorspellingen zijn denk ik wel de reden geweest voor de wat magere opkomst dan vorige jaren, maar toch kregen we het terrein vol Diepe respect ook voor een ieder die van ver de reis toch maar even heeft gemaakt Veel leuke mensen ontmoet en gesproken. Altijd gezellig! De kleine kritiekpuntjes (het vervroegen van de prijsuitreiking en ff een paar stoeltjes/bankjes bij de catering) zijn genoteerd en worden in de eerstvolgende vergadering besproken en meegenomen voor de volgende editie! Meer (opbouwende) kritiek is welkom Bezoekers, vrijwilligers, standhouders en sponsoren willen we graag bedanken voor deze mooie dag En prijswinnaars van harte gefeliciteerd! Fotos morgen online |
|
||||
|
||||
Na meer dan een jaar in de stalling gestaan te hebben, maandag de swallow zonder swallow even wakker geschud en na afgelopen week de tussenpijp vervangen te hebben vanochtend op goed geluk naar Assen gereden! Was de moeite, leuk ritje met redelijk weer! Weinig regen gehad tegen alle verwachtingen in! Organisatie bedankt! Mss tot volgend jaar!