|
||||
|
||||
Foto's minimeeting Bunde 4 september
Zondag 4 september met een delegatie van de club afgereisd naar Bunde waar een vw mini meeting was met onze duitse vw rijders.
De opkomst van de nederlanders was vele malen groter dan van de duitsers. Was weer even gezellig,en vele oude en nieuwe bekenden gezien/gesproken. Hieronder een sneak preview. Meer foto's staan hier : Link Mvg VWteamPG crew. |
|
||||
|
||||
Was wel even leuk, miss 2e keer leuker
|
|
||||
|
||||
Wij reden er toevallig langs.......................toen een zeer mooie rooie corrie de weg opdraaide voor ons en een sukkel met een afgeragde golf 3 erachter aan ragde
Hoop rook uit de golf en als een halve zool door de straat heen in Bunde, goeie reclame
|
||||
|
||||
Quote:
Laten we het hopen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens, grijze mkIII die rookt voor 10 kolencentralers Ook niet bepaald meeting waardig als je het mij vraagt.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Elke auto is meetingwaardig toch Alleen dat gedrag van dat petje Ga volgende keer zeker even kijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Elke auto die met liefde wordt behandeld ja en geen roetmobiel 1e klas. |
|
|||
|
|||
euhh was daar geen reclame voor gemaakt?
hemelsbreedt 1km bij mij vandaan en heb er nix van mee gekregen haha |
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker reclame voor gemaakt. 2 oktober nogmaals. Heb een topic geplaatst bij onderwerp meetings. |
|
||||
|
||||
Paar pic's van mijn kant.. Zoals je kunt zien is er een behoorlijke diversiteit aan VAG wagens. De mensen uit de Provincie Groningen en Drenthe wil ik bij deze ook oproepen mee te gaan 2 oktober a.s om met een overmacht aan Nederlandse VAG rijders Bunde aan te doen.
See u! |
|
|||
|
|||
Quote:
stond ook op VW Winschoten hoor, daar zijn wij mee heen geweest
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
|