|
|||
|
|||
Nu begint het echt laaaaang te worden hoor denk dat de helft al vergeten is wat die besteld heeft. Leeft die nog???
|
|
|||
|
|||
De lol van die shirts is er idd al af ja..
Zonde van je geld.. |
|
|||
|
|||
Het geduld begint aardig op te raken nu...
Ook goed als je er niet aan kan komen, maar maak dan maar direct het geld over naar m'n rekening. |
|
||||
|
||||
Chris wat is de status???
|
|||
|
|||
Alsof die gaat reageren, laatst online geweest 12 juni..
Goeiedageem.. Beter gaan we hem mailen ofzo.. |
|
||||
|
||||
Jongens, bij de eerste ronde duurde het toch ook 2 maanden. dus verwacht dat nu ook ongeveer. En zoals de rest al zegt, Chris heeft het heel druk op zn werk.
|
||||
|
||||
Bericht van Chris gehad, zal het ff doorgeven:
"Ik kijk maandag effe, de spullen zullen op douane liggen, heb nog geen bericht gehad van niemand op de post. Werk bijna dubbele weken, dus echt effe geen tijd voor forum... Maar heb vorige keer ondanks alles gezorgd voor n goede afloop, en dat doe ik nu ook. Thanks for the headsup."
|
|||
|
|||
ben blij dat toch iemand iets gehoort heeft van hem
|
|
|||
|
|||
Je en nu 3 maanden.. En als je geen tijd hebt voor dit soort dingen, organiseer het dan niet..
|
|
||||
|
||||
Er kan in een week veel gebeuren. Als je hiervoor gewoon van 8-5 werkt of even werkloos bent heb je er wel tijd voor. Als je dan ineens een baan in de horeca krijgt waar je tegen de 80 uur per week moet werken... dan blijft er weinig vrije tijd over.
Ik kan me dan ook goed voorstellen dat het forum dat niet het eerste is wat je gaat checken als je thuiskomt. Chris is 100% betrouwbaar, en als hij iets hoort horen wij het ook meteen. Elke keer moeten posten dat er nog niks is wordt ook snel vervelend. Voor hem en voor ons.
|
||||
|
||||
Jongens volgende keer direct bestellen bij klutch
Heb ik ook gedaan na 1 week alles binnen en kwa prijs maakt het weinig! niks te nadele van chris, want je moet er maar zin in hebben! |
|
||||
|
||||
Zo na dik 3 maanden (af)wachten heeft Chris toch zeker wel tijd gevonden om wat meer info neer te zetten , ik geloof wel dat het allemaal goed gaat komen maar wanneer dat is de grote vraag .
Ik had het destijds al eens gevraagd (19-05-2011) wat de levertijd was en dit was 2 a 3 weken toch .
|
|||
|
|||
Was de planning dat het deze winter binnenkomt? In dat geval maak er dan maar een trui van.
Of als je het volgend jaar zomer had gepland doe dan maar een maatje groter want dan zal ik deze maat niet meer passen... Of denk je het nog wel op te sturen voor 2012? |
|
|||
|
|||
@ Ebut je mag zeggen wat je wil maar dit gaat er sterk over hoor de wachttijd is 1 iets maar gewoon niets laten weten dat is een ander verhaal... het is al 4 september en we hebben hem al 3 maand niet gehoord... naar zo iemand schrijf je geen 100 € over he ... ik wil gewoon breadfan horen of men geld terug of mn shirts maar niet elke maand eens denken aja die shirts eve kijken ...nog altijd niets....
|
|
||||
|
||||
Mensen, sorry voor 't lange wachten, en voor niet aanwezig zijn hier. Ik zit elke week dik 70 uur op de zaak, en heb dan niet meer echt veel tijd om achter de computer te kruipen. Wat ik online doe gaat via de telefoon, en daar werkt 't forum nou eenmaal niet goed op.
De shirts zijn allemaal betaald en besteld, en verstuurd. Ik wacht nog steeds op een bericht van de douane, maar net als vorige keer zorg ik ook deze keer weer dat alles goed afloopt. Wat de volgende ronde aangaat, ga ik 't denk ik anders doen. Ik bestel een partij shirts, en ga verkopen wat ik dan hier heb. De wachttijd na betaling bedraagt dan maar 'n dag of drie, in plaats van een wachttijd waarover op voorhand niks te zeggen valt. Voor degenen die me op Facebook hebben, kunnen daar contact met me opnemen, dat werkt prima op de telefoon, en daar kijk ik ook dagelijks wel effe op.
|
|||
|
|||
Jeeeejj!!
Ben benieuwd! |
|
||||
|
||||
D'r is trouwens, ook voor mensen die zelf direct bij Klutch besteld hebben destijds, een extra wachttijd van bijna anderhalve maand bijgekomen vanwege hun wisseling van de collectie, en de bezoeken aan verschillende meetings in de VS.
Alle info die ik van iedereen gekregen heb staat hier mooi in een file, dus het kan zijn dat er shirts bij mensen binnen komen voor ik de kans heb gehad hier weer te posten. Een nieuwe zaak kost nou eenmaal tijd, en mij kennende gaat het fout als ik zo nu en dan "effe" op het forum kijk... dus dan kies ik maar even voor 't werk ipv 't forum.
|
||||
|
||||
Still alive! De spelling gaat de laatste tyd wel hard achteruit hier
|
|||
|
|||
Je weet het in ieder geval aardig spannend te houden hier..
We wachten maar weer even af dan. |
|
|||
|
|||
Ja allemaal heel vervelend maar ik wil binnen 2 weken de spullen OF het geld terug op mijn rekening!
Groeten |