|
|||
|
|||
Quote:
ik weet het pilsie maar ik wil morgen even proberen een paar fotos te maken heb afgelopen week mn rem blokken vervangen en toen was mn hoofdrem cylinder ook kapot dus ook vervangen heb ook de trommels achter schoongemaakt. verder heb ik er een imperiaal opgezet met ass erop,mn versnelingspook opgelengd met een biertapknop erop,een nl bordje achterop gemonteerd en vandaag verder naar het asvalt gebracht (verlaagd). mvg rich |
|
|||
|
|||
Quote:
hier een paar foto's[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] pook knop wordt nog veranderd voor een tapknop van hertog jan. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
vandeweek eff striping aangebracht op de zijkant van de jetta en een NL plaatje met jaartal.
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] en vandaag een stoepje geraakt en de schade bleef bij een verschoven balanseer loodje op de velg die verschoof 1,5 cm. [IMG] [/IMG] even onder mijn maat z'n naam gepost daar was ik toevallig en hij stond ingelogd. |
|
|||
|
|||
toffe jetta man!
kom zelf uit vuren, misschien is het leuk om een keer een jetta meet te doen |
|
||||
|
||||
Mooie Jetta lekker kleurtje
Ik zou alleen wel dat lood van de velgjes afhalen. |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt en het lijkt me wel leuk om een mk1 meeting tehouden in deze buurt dus jetta,polo,derbie en golf |
|
|||
|
|||
Quote:
tnx ik vind de kleur ook super was wel even wennen maar nu echt super en dat lootje zit weer op zn plek |
|
|||
|
|||
Quote:
ik vind hem zo wel dik en die raamband is omdat er geen zonnekleppen in zitten heb nu ook blauwe kenteken platen er op gezet |
|
|||
|
|||
Quote:
ja mij ook! 5 of 6 auto's is al voldoende, kunnen we een leuke shoot in de buurt doen. als je nog meer mensen kunt optrommelen moet je maar even tzt een pm sturen! |
|
|||
|
|||
Quote:
ik zal er ook zijn met de golf mk1 [IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
ja zou tof zijn! misschien op korte termijn?
|