|
||||
|
||||
vw Fanatics 2011
zo alvast een paar foto's van het Fanatics event 2011.
rest van de foto's zijn hier te vinden http://www.facebook.com/media/set/?...656398615&saved Last edited by vwclubparkstad0 : 27-08-2011 at 15:25. |
|
||||
|
||||
Staat in ieder geval al serieus spul zo te zien
|
||||
|
||||
Jullie hebben al een eigen drank huisje zie ik op foto 3.
|
|||
|
|||
Mooie pics
|
||||
|
||||
Eerste foto's voorspellen veel goeds.............
|
|
|||
|
|||
ok hier ook wat fotos helaas met de foon camera vergeten!!!!
erg mooie car W! dikke auto brother!! waar zie je een mk2 nog zo!! verry nice!!!
|
||||
|
||||
droog gebleven??
|
|||
|
|||
yep in ieder geval tot een uur of 13.45 ben toen weggegaan!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar ja , baal er wel van dat ik vandaag niet kon .............. De eerste foto's beloven iig veel goeds !
|
||||
|
||||
Ook met VW Team Arnhem vandaag afgezakt naar Braamt voor de VW Fanatics meeting.
Het weer was goed, de sfeer was goed en de auto's op het show terrein dik in orde! Voor de organisatie een dikke . Zodra onze webmaster is ontwaakt naar zijn nachtdienst zullen de foto's op onze website verschijnen: www.VWTeamArnhem.com Een selectie van een 40 foto's staat vast op onze Facebook pagina. En hierbij natuurlijk een kleine selectie.
|
|||
|
|||
Naar Braamt is niet echt afzakken vanaf huissen hè Andre
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, maar we hebben eerst ontbeten bij Mark in Germany! Duitse broodjes, Hollandse kaas en Duitse ham
|
|||
|
|||
Hier de serie foto's die ik gemaakt heb.
Was een prima dagje auto's kijken! http://s1100.photobucket.com/albums...s%2028-08-2011/
|
||||
|
||||
Heb t niet gered om te komen, volgend jaar zeker aanwezig, lykt me n héle mooie show!
|
||||
|
||||
Het was een mooie meeting, terrein was goed, eten en drinken goed en het weer was tot een uur of 16.00 goed tot zeer goed. Ook weer een hoop mensen gesproken.
|
||||
|
||||
Net terug van een geslaagd dagje, het weer zat mee in tegenstelling tot vorig jaar. Slechts 1 bui dus daar mogen we niet over klagen. Het was al vroeg druk aan de poort, 6 uur vertrokken ff na 8 aanwezig en toen stond er al een behoorlijke rij te wachten.
De stands stonden dit jaar ook op een veel betere plek. Alles was weer super geregeld, leuk programma, zat te zien, goede catering en die interviews maken het extra leuk en vooral heel veel mooie auto's. Complimenten voor de organisatie, op naar volgend jaar.
Tief parken kann jeder, tief fahren ist die Kunst.... Member of Dub Stone Society Click here for : Dub Stone Photography Golf MK1 Audi TT MK1 Last edited by Opa : 28-08-2011 at 18:20. |
|
|||
|
|||
Vandaag ook weer ff in Braamt geweest
Fantastiche mooie meet weer neergezet vandaag door de heren van Fanatics Mooi weer,mooie opkomst van dikke auto's, mooi terrein, goeie/nette sanitaire voorzieningen,goed eten & drinken en wederom weer leuk om het verhaal achter een auto en een gezicht daarbij te zien tijdens de interview's Énige kleine puntje van mijn kant, ik had het mooier gevonden als de standhouders om en nabij het podium aan de kant waar de hekken stonden, hadden gestaan. Daar was het ook wat drukker qua mensen. En heb nu weer veel te kort met Ruud gesproken misschien puntje voor editie 2012 Voor de rest een TOPdag gehad en weer met veel mensen ff bijgekletst Complimenten aan de organisatie! Ben benieuwd naar alle foto's van Mark/Oliver/Tobias/Chris etc etc Last edited by HannoverEdition : 28-08-2011 at 18:35. |
|
|||
|
|||
vandaag even in braamt wezen kijken, weer viel gelukkig mee, hierbij een paar foto's, rest staat in mijn album, en binnenkort op de site
rest binnenkort op de site www.vwunderdog.nl