|
||||
|
||||
Wat een mooie foto`s Nigel, goh wie heeft die gemaakt, ik ziet zelfs met eigentent nog erin hahaha...VAG-Fest Rulezz
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Code:
Spreekt voor zich wat waar ingevuld moet worden ed. Weet alleen niet of ik het zo rechtstreeks op het forum mag posten, is wat makkelijker als steeds een pb versturen |
|
|||
|
|||
Quote:
Goede dingen! Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat ik mijn 150 muntstukken terug krijg, dus ik zoeken naar dit topic, is het zelfs sticky geworden! |
|
||||
|
||||
Deze Porsche's vorige week ook even gepast onder de Golf .. zijn 7j met ET25 als ik me niet vergis. Nu heb ik achter adapters van 15mm en voor 13 mm. en komen 165/50/15 potenza's onder .. dit gaat wel mooi passen toch zonder problemen?
|
||||
|
||||
in belgie mag het niet uitsteken.
Dus ben benieuwd als de 8j en 9j verbreed staal er onder ligt Ach ja we zullen wel zien. GRtz
|
||||
|
||||
Ja dat gaat netjes passen als de uiteindelijke ET 25 is.
|
||||
|
||||
nee, de ET van de velgen is al 25 en dan moeten de adapters er nog vanaf.
|
||||
|
||||
Dan steekt het 1 a 1.5 cm uit, met achter kom je nog wel weg voor steekt meer uit.
Audi A5 SB 2.0 tfsi quattro S-line Vw Lupo 1.4 Last edited by Hennuh : 28-01-2010 at 22:11. |
|
||||
|
||||
breedte 150.
je mag 20 procent breder zijn. Ik had 156, 3 cm te veel. waarschuwing gekregen, en voor die voorkomen 200 euro boete moest ik maar andere velgen kopen ondertussen vandaag een nieuwe b1 besteld, en oude word enigzijds hersteld voor reservewiel.
|
||||
|
||||
Had t ook al gevraagd in t BBS love topic maar helaas geen reactie dus probeer t hier nog eens...
Zou je hier problemen mee krygen ivm uitstekende harten? Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
ik ben nog niet aangehouden maar denken jullie dat dit te breed is?
|
||||
|
||||
Meet het op ?
|
|
|||
|
|||
Meten is weten zeggen ze wel eens.
|
|||
|
|||
je mag 3 cm buiten de wiel kasten steken dit wordt gemeten doormiddel van een lat over de velg leggen en dan naar de wielkast meten.
|
|
|||
|
|||
Alleen als je veel negatief camber hebt lukt het dus niet goed om te meten.
|
|||
|
|||
het loopvlak ligt wel binnen de kasten ,of maak dat geen verschil.
|
||||
|
||||
Om te reageren op GaryVw zijn post, als jij inderdaad uit komt op et12 vooraan, gaat dit niet uitsteken. Ik rijd zelf op 15" 7J et12 onder m'n mk1, vooraan steken ze niet uit en achter al helemaal niet.
|
|||
|
|||
Quote:
hoe meet jij dan? |
|
|||
|
|||
Quote:
als je velg meer dan 3 cm uitsteekt wel. |