|
||||
|
||||
eey kerel
jij heb we smaak mega dikke auto's en die gotti velgen vind ik echt mooi onder de jetta jammer dat ik nog geen 15 kan monteren ivm automaat bak |
|
||||
|
||||
die is dik zo,niks meer aan doen.....
|
|||
|
|||
thx gasten ! leuk om te horen
|
|
|||
|
|||
zo vorige week is een dagje bezig geweest en alles is er bijna uit ! enkel nog dakhemel en de voorste deurpanelen !
hier wa 'sfeerfoto's' koffer volledig gestript ! dees ruimte zal ook wel benut worden met het nodig materiaal. achterbank en achterste deel van de mat er al uit ! onderdelen mooi opgepoetst. sommige delen op foto worden nog overtrokken ! niks speciaal gewoon mooi proper zetten ! dit was het voorlopig ! zodra er iets aan gebeurd word het hier wel gepost grtzz |
|
|||
|
|||
vandaag wa verder gedaan !
voorste mat ook eruit gehaald en volledig binnekant is gestofzuigd en gepoetst zodat alles wat proper staat ! mat eruit gestofzuigd en met water en schuursponske zitte poetse ! en dan het front ook al gedemonteerd ! morgen verder doen ! |
|
|||
|
|||
begonnen met schuren en wat in de koffer zitte knutselen !
na een paar uurkes geschuurd te hebben ! morgen wat verder schuren ! dan vandaag ook in de koffer een frame in elkaar gestoken ! Hier komt een proper mdf plaat op gemonteerd zodat ik een volledig vlak onderstel heb waar ik dan verder op kan met men install ineen te steken ! ik blijf hier af en toe wel posten hoe het zit ermee ... grtzz |
|
||||
|
||||
2 zeer mooie karretjes!
Staan beide zeer dik En btw, ben je van Belgie of heb k dat verkeerd begrepen?
|
|||
|
|||
jup ik ben van belgie en thx ! doe men best
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vanwaar ben je ergens?
|
|||
|
|||
ik ben van heers , nabij borgloon en tongeren ongeveer
ale nog wa verder gedaan ! ondertussen de v max schroefkit en de wielen trug gestoken ! Om te kijken om de kassen aan te passe om hem toch nog een aantal cm lager te krijgen ! vandaag de gardebou's afgedraaid en alles mooi proper gemaakt en ingespoten met roetex ! andere kant net hetzelfde gedaan ! dan de overige 2 cm van de schroefkit ook maar naar benede gedraaid ! nu hb ik geen draad meer over dus gaan we hem probere zo te late liggen en de kasse aan te passe. er komen ook wss andere bandjes op vanvoor 165/45 in plaats van die 165/50 zo ! volgend weekend nog een updateje afhalen in nederland ! grtzz |
|
|||
|
|||
ale nog wa door zitte doen !
vorige week men deurtjes gaan halen met kleine ruitjes ! direct geplaatst ! zoals ge ziet is de roetex onderaan de gardebou ook weggewerkt en al zeer dun laagje plamuur derover gezet zodat er een wevelingen te zien zijn nadat het gespoten is ! dan een kutwerkje maar vind wel proper ! aangezien de motor er niet uitgaat gaan heb ik besloten om de motorruimte matzwart te zetten ! niet speciaal maar gewoon proper ! zo ! nu verder schuren aan de roetex delen ! nog veel werk maar tvordert toch nog redelijk goed tot nu toe grtzz |
|
|||
|
|||
vervolg...
al wa vlakker geschuurd en spuitplamuur opgezet ! zo moet heel de onderkant aangepakt worden !!! grtzz |
|
|||
|
|||
nog wa bezig gehoude !
klaar voor zijn eerste ritje sinds paar maande ! That's how we rolllll motorkap ook afgeschuurd en mooi in spuitplamuur gezet ! spiegeltje weg ! zo staat hem nu in men garageke ondertusssen ook achter het wiel de steenslaglaag weggeschuurd en geplamuurd ! foto's volgen wel grtzz |
|
|||
|
|||
zo nog wa verder gedaan eraan ...
de zijkante er is trug opgezet ! mooi late passe overal met de deuren enz pinkers die trug aftekende nog wat verder bijgewerkt ! overviewke weg met die spiegel(s) zo dit is het zowat voorlopig ! |
|
||||
|
||||
aah.. hier ook gevonden.. gebeurd er nog wat met deze Jetta.. vond m al dik, maar wordt alleen maar beter denk ik
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat hem dikker word ja ! maar dit is geen project dat snel snel afmoet ! hier doe ik rustig aan verder en zien wel wanneer deze trug buite komt !
|
|
|||
|
|||
aangezien het hier een ijskoude winter is ligt de jetta wat stil
maar aan de daily word verder gedaan een voorlopig setje aangekocht ! rota 8.5voor en 9.5 achter hier in grondlaag worden in kleur van auto gezet ! vandaag telefoon gehad dat men zomerwielekes ontlakt waren en konde we de 215 35 der is probere op te trekken ! nu da laatste is nog niet gelukt aangezien we geen kanon hadde voor de band erop te schieten hier al een fotoke van de wielen ! da ze maar snel klaar zijn ! grtzz |
|
|||
|
|||
wintersetje (vervangsetje) is klaar voor bande op te trekken !
grtzz |
|
|||
|
|||
velgen gemonteerd !
zo rij ik rond tot men zomerwielen klaar zijn ! misschien da ik ze vanachter nog iets breder zet en dan ben ik klaar voorlopig next step: alles afwerken en opnieuw spuite ! 11 maart moet hem binnen ! grtzz |
|
|||
|
|||
Super DIK!