|
||||
|
||||
Zo heb vrijdag een paar andere wielen gekocht en vind het zelf mooi zo.
alleen wil ik van de week de randen gaan polijsten. Ga nou eerst even verder opzoek naar andere wielrandlijsten voor de voorkant. En een net setje g60 bumpers en originele oranje knipperlichten voor de g60 bumper Nu even een paar foto`s.. |
|
|||
|
|||
wat mankeerd er aan je bumpers dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de bijrijderskant boven het knipperlicht zit een deuk. En aan de bestuurderskant in het zwarte (ongelakt) gedeelte zitten 2 diepe krassen.. |
|
||||
|
||||
Dat is wel zonde van de bumper. Zit er nog wel de orginele G60 bumper op? (Toen ie in mijn bezit was nog wel namelijk). Zo ja dan kun je hem beter laten repareren. De orginele zijn nog schaars en anders vrij duur.
|
|
|||
|
|||
Kan me nog herineren dat ik deze auto op marktplaats zag staan, enkele jaren geleden. Vond het een hele mooie auto. Toen een keer achter me oren gekrabt, en maar laten zitten en een ongeblazen gti gekocht.
Ik moet zeggen vind het nog steeds een mooie auto, als ik jou was zou ik er een orgi einddemper op zetten, dat zou het af maken Verder veel rijplezier ermee |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens! Maar wel een erg mooie auto om weer helemaal origineel te maken. Ruitenwissers zien er ook wel erg modern uit? Veel plezier ermee en wees er zuinig op
|
||||
|
||||
Vanavond in het echt mogen bewonderen, nette wagen man! Bij een echte liefhebber terecht gekomen
|
|
||||
|
||||
Maar het is wel erg stil verder Je hebt een PM
|
||||
|
||||
heey ik zag je pm.
Maar ben inderdaad op zoek naar nieuwe lijsten want deze mist aan 1 kant een stuk. en aan de andere kant is hij gescheurd. Dus als je er dan nog belang bij heb laat maar even horen. |
|
||||
|
||||
Plaatjes
|
|
||||
|
||||
Je hebt PM
|
|||
|
|||
Hele mooie auto! ik zou persoonlijk wel even luxe kentekenplaten aanschaffen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik al besteld moet ze alleen nog even ophalen haha |