|
||||
|
||||
ja alleen onscherp zal morgen een nieuwe maken
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd.
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd of er qua opties ook elektrische ramen waren voor de 3-deurs variant waarbij de spiegels halverwege zitten, dus met het extra raampje?? spreek over mn eigen golf bj 1985?
|
||||
|
||||
Ja die zijn er.
|
||||
|
||||
en daarbij ook of die spiegeltjes elektrisch en al verwarmd waren of is dat alleen op de latere golf 2 modellen zonder het extra raampje?
|
||||
|
||||
Ah bedankt dan weet ik in ieder geval dat die versie bestaat. Dan ga ik eens op zoek of ik nog zo'n set te pakken kan krijgen ergens. Zal niet heel makkelijk worden ben ik bang
|
||||
|
||||
Spiegels elektrisch en verwarmd bestaan ook. Heb ze zelf op mijn 83er zitten.
Raampjes worden niet makkelijk inderdaad. Wilde ze zelf ook graag hebben, maar als je al iets vind zijn ze aardig aan de prijs. Grootste probleem vind ik als er dan eens iets kapot gaat, een nieuwe is dan niet snel gevonden. (onpraktisch in een daily)
|
||||
|
||||
Nee inderdaad, daar heb je gelijk in. Ik ga toch eens rondneuzen want het kriebelt wel haha
|
|||
|
|||
Heb ook wat leuke opties voor de edition blue aangeschaft.
Set elektrische ramen set elektrische spiegels (zitten er al op) mooi voor reserve set verwarmde ruitensproeiers en een fischer cd box |
|
|||
|
|||
zeker zijn die der ik heb ooit is gti gehad v de handel zat het orgineel af fabriek in (elecrische ramen deur met speiltje)
|
||||
|
||||
zijn de electrische spiegels ook altijd verwarmd? want dat doen de mijne niet zou dit kapot zijn zou dit er gewoon niet op zitten of hoe werkt dit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Als het goed is wel, werkt via knopje van de achter ruit verwarming. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook electrische spiegels en het lijkt alsof alleen de rechter buitenspiegel ook verwarmd is. Als ik de achterruitverwarming aan zet, dan zie ik na een tijdje een duidelijk verschil tussen beide spiegels.. :P
Njah.. zal die van die linker wel kapot zijn ofzo. |
|
|||
|
|||
Hierbij een foto van een cruise control systeem van de golf2.
Zag hem er wel tussen staan, maar geen foto. Dit complete setje gaat mooi in de edition blue komen. |
|
|||
|
|||
de mijne heeft ook heel veel optie,s waaronder de voetenverwarming is dmv luchtverwarming de kanalen lopen door de vloer, electrische ramen, electrische en verwarmde spiegels, electrische in hoogte verstelbare stoelen, electrisch fabrieks schuifdak heel zeldzaam, cruise control zeldzaam, electrisch verstelbare koplampen, sper differentieel eds, abs, enz
|
|
||||
|
||||
Ik zag net op mp een golf2 g60 staan met verwarmde koplampsproeiers..
Er staat bij dat dit af fabriek is.. Iemand die weet of dit zo is? |
|
|||
|
|||
Quote:
kon je vroeger inderdaad meebestellen geloof in een winterpakket |
|
||||
|
||||
Ok, die stond hier ook nog niet in dit topic volgens mij.
|
|
|||
|
|||
automatisch dimmende digifiz?
trouwens nog 1 tje over(A) reserve van de mijne km 114000
|
||||
|
||||
Heb geen idee hoe het noemt maar wel origineel vw