|
||||
|
||||
Quote:
Was iets goedkoper rijden volgens hem... |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het nummer in de auto al aangeeft 1987 dan is deze omgekat. Kan niet anders. VW gaat niet een auto uit 1989 voorzien van een 1987 nummer. Wat al eerder is gepost de Rallye is gemaakt in België, dus het nummer moet dit kenmerk bevatten. De huidige eigenaar hoeft hiervan niks te weten, maar het neemt niet weg dat de auto een verhaal heeft. En dat verhaal koop je voor 9500 erbij, op iedere meeting, bij iedere controle. |
|
||||
|
||||
Oke jonguh
er zit zeker ene verhaal aan vast, maar jij bent nu je eigen verhaaltje aan het maken |
|
|||
|
|||
feiten zijn feiten, is het een echte rallye heeft ie een chassisnummer van 1989 of later.. daar KUN Je gewoon niet omheen, wat voor verhalen er ook ronddwalen.....
diegene die voor deze auto 9500 euro gaat neertellen, kunnen ze meteen een enkeltje pieterbaan centrum geven |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Eigen verhaal,........nee hoor. André geeft alleen de énige lógische verklaarbare reden voor het feit dat een Golf Rallye (gebouwd in 1989/90) in Brussel,met een chassisnummer van 1987 en geen B (van Brussel) in het nummer gewoonweg NIET kan,wat voor verhaal de huidige eigenaar er ook van weet en/of maakt! het is gewoon geen ''Échte'' Golf Rallye.en voor een prijs die nog hoger is dan wat je voor een echte Rallye bijna betaald ook al zou je hem in onderdelen verkopen dan krijg je dat er nog niet eens terug! ondanks het feit dat Rallye onderdelen/plaatwerk/grilletje's/koplampen erg schaars en duur zijn Last edited by HannoverEdition : 01-08-2011 at 12:48. |
|
||||
|
||||
Eigen verhaal,........JAWEL hoor.
hier in BRABANT is er een heeel verschil tussen een auto die OMGEKAT is of dat het geen Echte is.. hoe dat daar in dat andere deel van nederland over word gedacht weet ik niet maar het is geeen OMGEKATTE want als je hem koopt zal het politierapport er ook bijzitten.. {dat omkatte is dus een eigen verhaaltje ) verders ga ik er niet teveel neerzeten hier want kan allemaal tegen ons gebruikt worden.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Daarom staan er in ''dat andere deel van Nederland'' (lees Friesland) ook zoveel mooie (lees echte) VW's, waaronder héél veel wél echte Rallye's ontopic maar weer |
|
||||
|
||||
as ge der ma trots op bent Jonguh
|
|
|||
|
|||
enigste wat dan nog kan is dat er in het verleden achterpaneel en schermen van een rallye ingelast zijn samen met het losse plaatwerk aan de voorzijde...
Dan is ie dus ook geen syncro met de bijbehorende bodem... en ook de middentunnel zal anders zijn.. IK meen me te herineren dat deze geen syncro as meer had en ook geen 4wd bak aan de voorzijde. Hoezo duur?? |
|
||||
|
||||
Gespot bij de europokal in Loenen.
Aan de reclame te zien komt die uit de buurt van Dinxperlo. |
|
|||
|
|||
ding is tamelijk vlot staat op schroefset
|
|||
|
|||
Mocht er iemand een rallye in de cross zien die een rood verleden heeft... laat het mij zo snel mogelijk weten....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is wel een echte (geweest?), heeft wel hogere kofferbak en tunnel. Zit ook achter diff. ed onder. 4wd bak neem ik ook aan, heb ik niet echt naar gekeken Heb deze man nog gesproken, en hij is bij de RDW geweest, en daar hebben ze met 2 man gekeken en wisten niet wat ze er mee aan moesten. Ze snapte niet dat deze wagen zo op kenteken staat. Ze adviseerden hem om gewoon de auto om te laten keuren, en dan zou die wel als Rallye op kenteken komen, mits alles goed gaat.
|
||||
|
||||
Rallye 007... SOLD.... NEW OWNER.... known..but anonymous.
|
|||
|
|||
paar rallye golfjes te koop
http://cgi.ebay.de/VW-Golf-2-G60-Ra...=item3cba720eca http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...de&pageNumber=1 Last edited by g60-vr6freak : 17-08-2011 at 19:12. |
|
|||
|
|||
weet er iemand het kenteken nog van de rallye die op mp stond enkele weken geleden
die rode in ik meen swifterband ofzoiets...... |
|
|||
|
|||
Quote:
nr77 uit de lijst. http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=rallye NL-RJ-87 |
|
|||
|
|||
ralllye 68 kan ik wel achterkomen, die heeft bij dirkie buis binnegestaan:P zie je gelijk aan die wandtekeningen.
ken wel is vragen reden er vroeger 3 rond originelen |