|
|||
|
|||
Corr kom gerust weer langs bij ons op het pleintje.
Denk dat er wel weer een klein feestje zal komen
|
|||
|
|||
Cor krijgt van mij geen bier meer!
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Quote:
Proost alvast jongens en misschien dat ik ook wel ff kom.....(uit stil protest ) |
|
|||
|
|||
Nee Corr krijgt geen bier meer.
Alleen 151 !!
|
|||
|
|||
Die gaat weer zeuren als ie lauwe Hertog Jan krijgt
|
||||
|
||||
@ Bob: hahahahahahha!
|
|||
|
|||
@twan: als al die jetta's thuis blijven, zou ik overwegen om toch een s&s jetta klasse te maken....hihi
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat helemaal goed komen bij ons op het pleintje. Ik zorg wel voor echt bier.
|
|||
|
|||
Neem ik wel jip en janneke champagne mee voor de best of show....haha
|
|||
|
|||
Quote:
Voor de winnaar van de Jetta klasse ??
|
||||
|
||||
Dit gaat weer gezellig worden net zoals vorig jaar ,,,,,, was super.
|
|
||||
|
||||
En ik kreeg te horen dat ik net dat weekend een bruiloft heb waar ik niet onder uit kom..
Ik had eigenlijk vrijdag mee op willen rijden, en zaterdag voor de bruiloft terug willen rijden, maar dat wordt me aan verschillende kanten niet zo toegejuigd.. @Jacky,Bobby,Tom,Etc.: Niemand die bij jullie nog mee zou willen? Aangezien mijn plekje te vervallen komt
|
|||
|
|||
Nee die kans is zeer klein denk ik.
En als dat wel zo is is het denk iemand die jullie niet kent. Dus denk niet dat die zo als "vreemd" dan bij jullie in het huisje gaat.
|
|||
|
|||
Quote:
Hou op Rob.... nog ff doorgaan en ik ga mij ook inschrijven voor de Show&Shine..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, was te proberen
|
||||
|
||||
Zeker aanwezig met de caddy
|
||||
|
||||
Gister de welkomsgeschenken binnen gekregen..
Alleen dat is de moeite al waard om te komen |
|
|||
|
|||
Ik kom ook met de passat langs, is wel +200km bollen maar is altijd de moeite!!!
|
|
||||
|
||||
Dan hier de Klasses voor de Show & Shine:
(Onze site word zo spoedig mogelijk aangepast.) 1x VW Fanatics choice Best of Show (Niet in te schrijven) 3x Champions League 3x Golf 1 / Jetta 1 / Caddy 1 3x Golf 2 / Jetta 2 3x Golf 3 / Vento 3x Golf 4 / Bora 3x Golf 5 / Jetta 5 / Golf 6 3x Scirocco 1 / 2 3x Polo 1 / 2 / 3 & Audi 50 3x Polo Others 3x Passat B1 / B2 / B3 / B4 3x Passat B5 / B6 and Newer 3x Corrado 3x Lupo & Seat Arosa 3x VW Cabrio 3x New Beetle 3x New Scirocco 3x Transporter T3 T4 T5 3x Caddy 2,3 & Seat Inca 3x Audi A / Q / R 3x Audi 80/90/100 3x Porsche 3x Watercooled others 3x Aircooled De Champions League Klasse hebben we in het leven geroepen voor de Trailerqueens, Crème de la Crème en Auto's wie kans willen maken op de Best of Show. In deze klasse kan men zich vrijwillig inschrijven en maakt het model auto Aircooled of Watercooled niet uit. Wij hopen zo voor iedereen een leuke en spannende Show & Shine te creèren. Twan Last edited by classicline : 17-08-2011 at 10:59. |
|
||||
|
||||
Nog een kleine update mbt de Entreeprijzen:
Auto en Bestuurder op de Show Area: 15,- (incl. welkomsgeschenk) Parkeren op de VAG Parking: 10,- voor Auto en bestuurder Bijrijders en Bezoekers: 5,- De welkomsgeschenken en andere VW Fanatics Merchandise zullen ook te koop zijn bij onze Merchandise stand. |