|
||||
|
||||
Haha.. ik wou dat ik er een filter voor had, zou een hoop werk schelen!
Even een batch maken en achterover hangen met de benen op tafel
|
||||
|
||||
Net terug vd meeting, ben 3 uur geweest. Terrein was n blubberbende. Ben nog naar de camping gelopen en daar was het net ys af en toe zo glad! Toen ik aankwam reden er al veel weg, echt druk was t niet.
|
|||
|
|||
Foto''s Sssssssssssssssssstttttttttttttttt!!!
|
|||
|
|||
Zo heerlijk zo'n douche na weer een geweldig vagfest.. Idd jammer van het weer maar je moet het jezelf gezellig maken, en ik moet zeggen dat is aardig gelukt.. Organisatie had het weer goed voor elkaar.. Ze zouden het beneden terein eerst niet gebruiken, maar we hebben er toch gestaan, fijn plekkie, fijn dat de organisatie toch nog een wc en een douche heeft weten te regelen.. Ik zeg tot volgend jaar
|
|
||||
|
||||
Ondanks de puinhoop, jammer dat ik er niet bij kon zijn... FOTO'S !!!!
|
||||
|
||||
Tent nat, luchtbed nat, slaapzak nat, kussen nat, jas nat, auto nat. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wat was het toch weer een geniaal gezellig weekend.
Enige mipuntjes voor ons waren: -G40 met pech op de middelste baan van de ring van Antwerpen die we naar de vluchtstrook moesten duwen tussen al het verkeer door. -Pascal die zn caddy net voor aankomst op de barkar parkeerde. -Pascal die zaterdag terug moest naar NL en terug kwam met nog een schade . Verder was het weer top georganiseerd. Ze moesten roeien met de riemen die ze hadden. En dat hebben ze gedaan! Foto's volgen: http://www.flickr.com/photos/660812...57627432056714/
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 14-08-2011 at 19:25. |
|
|||
|
|||
Vandaag met een paar Subdubbers naar De Schorre in Boom gereden voor een dagje Vagfest.
Toen we daar aankwamen werd het droog en dat is het de hele dag gebleven, viel zeker mee dus ! |
|
||||
|
||||
Quote:
slijmbal Vast een dikke meeting geweest alleen jammer van het weer zo te zien
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
En wie was die bazig-bezig-zijnde chefkok die die overheerlijke kip-sateetjes bereid heeft
|
|
||||
|
||||
Vandaag met 2 subdubbers naar Vag fest geweest.
Na flinke buien onderweg droog aangekomen in Boom. Voordat we het terrein opreden schrok ik wel van de met modder overgoten auto's die me tegemoet komen. Maar het grasvelt was idd erg drassig , maar de paden en de grindvelden waren goed berijdbaar, gewoon ff opletten. We hebben ons goed vermaakt ook samen met de mannen uit de UK veel gelachen. Met de prijs uitreiking drukte Der Gunter de mensen die met hun zatte ballen het terrein aan het verknallen waren op hun hart, dat ze volgend jaar echt niet meer welkom zijn. Ik ben zelf niet een heel weekend geweest maar ik kan zijn uitspraak wel snappen. Ik denk dat ook daarom het niveau wat lager was dan we gewend zijn. Al met al een leuke meet met leuke kraampjes en goede eet tenten. Hier wat foto´s van mijn kant. De rest volgt zsm op www.subdubbers.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ook al ben ik geen VAG-rijdster, dit event heeft ieder jaar een vaste stek in mijn agenda. Behalve dit jaar dan; ben donderdag effe tot daar gefietst en zag dat het niet helemaal goed zou komen, er was al betrekkelijk veel blubber aanwezig door de aanhoudende regen van de voorbije weken en er was nog méér regen op komst.
Had niet echt zin om in zulke smurrie foto's te lopen maken dus hopelijk volgend jaar weer van de partij! Foto's die tot hiertoe online staan zijn allemaal |
|
||||
|
||||
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 14-08-2011 at 23:24. |
|
||||
|
||||
heb me anders wel goed geamuseerd
vooral vrijdag namiddag toen het terrein er nog 'goed ' uitzag helaas weinig auto's bekeken op de 3 dagen door de lichtelijk vochtige aarde en spijtig van al die mensen die met veel moeite tot aan de toiletten rijden om dan hun wagen af te spoelen en dan plat in 1ste versnelling terug weg knallen achja volgende keer zowieso terug van de partij ,sfeer maak je zelf !
|
|||
|
|||
Super gezellig weekend gehad alleen een hoop pech met de auto. Vrijdag ochtend bij aankomst eerst een vooras die het begeeft. Vrijdag middag de versnellingsbak die vast loopt en al zijn olie verliest maar toch vrolijk blijven. Gister vanaf de schorre naar Sliedrecht gesleept met de voet op de koppeling. Maar ben weer thuis en het weekend was super.
|
|
||||
|
||||
Ik ben helaas alleen van vrijdag op zaterdag geweest. Vrijdag een superavond gehad! Alles weer top georganiseerd en ook bergen werk verzet door Stijn en Marco om Camp Volksforum weer voor elkaar te hebben.
Ook ik heb me gestoord aan de mensen die maar door bleven rijden op het campingterrein. Eerst een Audi die tijdens een hillclimb bijna een Rocco indook en het vooral dankzij de eigenaar van de Rocco en diens vrienden goed is gegaan. Daarna nog een twee heren die met een zilvergrijze Golf 2 een Audi A4 moesten binnenglijden toen ook hun hillclimb mislukte. Van al die mensen die maar rond bleven rijden en zich hebben ingegraven hebben we veel genoten vanaf de berg Gunther bedankt en hopelijk tot volgend jaar!
I love airride. Last edited by Sander : 15-08-2011 at 08:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
Lik hem feuteu-heumeu :P ik zal me nog eens uit de naad staan barbeknoeien om jullie zatte magen te vullen :P |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
voor deze "mannen" krijgt vagvest nog een staartje zo te lezen op cleaned.. Was weer super weekendje ik kwam volgens mij nog een oranje ronde sticker op mijn raam tegen maar toen ik gister wilde kijken wat dat nu was was ie al weg ..? Enyhoe ondangs het weer was het top! |