|
||||
|
||||
Sjon-tie-dan-he:
We gaan deze discussie meenemen in het overleg! Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
John, Er staat Misschien word er geselecteerd... Jammer dat dit gezeur nu al begint voor er überhaupt een meeting geweest is.. Wij hebben ook veel met de MIVW meeting te doen en vandaar dat ook wij leren van dingen die daar gebeuren. wat is er mis om een klein stukje van het terrein proberen vol te krijgen met het dikste spul? dat geeft ook een beetje een sfeer van een evenement en is voor iedereen mooi om naar te kijken. Zoals ook vorig jaar zal er ook op de rest van het terrein genoeg spul staan om naar te kijken, en bij mij/ons word elke auto gerespecteerd en iedereen heeft er hobby ook bij ons in de Club rijden niet alleen dikke Show auto's! Helaas is de Zonnenweide niet groter dan dat ie is hoe graag wij dat ook zouden willen! Gewoon vroeg komen net als alle Buitenlanders dan heb je ook een mooi plekje. De gemiddelde klager komt om 11:30 aan en verwacht dan ook nog de beste plek. Helaas dat gaat niet lukken op een evenement van dit formaat Sorry daarvoor. Wij Benaderen niemand om te komen! en Buitenlandse auto's hebben geen voorkeur. ik weet niet hoe je bij die onzin komt maar wij hebben nog nooit iemand benaderd en nog nooit iemand zonder Entree het terrein op gelaten. Iedereen kan zich inschrijven voor de Show & Shine in de daarvoor bestemde klasses, Mocht je het niet met de klasses eens zijn dan gewoon niet inschrijven. Dan over Geld verdienen met een meeting en Auto's bouwen: Ik heb een goeie baan en werk me helemaal de pleuris om mijn auto te kunnen bouwen. Het is al er genoeg dat ik me moet verantwoorden op een forum waar ik mn geld vandaan haal.. Als je denkt dat je met een meeting geld kunt verdienen dan informeer voor de grap eens wat een terrein kost en alles wat er omheen dan zul je snel zien dat je er geen euro aan over houdt, sterker nog wij hebben de afgelopen jaren in heel europa meetings bezocht mede om ons evenement te promoten en alles uit eigen zak betaald. Nog nooit hebben wij 1 euro in onze eigen zak gestoken!! En dat is ook gelijk de reden dat al die buitenlanders komen, niet omdat we benaderd hebben. Doordat wij overal op meetings komen (van Polen tot Spanje) kennen we veel mensen die daardoor ook bij ons komen zoals wij ook bij hun... Wees er toch ook een beetje trots op dat mensen 2000 km komen rijden omdat nederlandse meetings zo gaaf zijn. Dat zijn wij iig wel dat deze mensen naar onze meeting komen! Ik heb altijd veel plezier gehad in het organiseren van VW Fanatics maar door dit gezeik gaat de lol er steeds meer vanaf omdat je het voor de beroepszeikers op forums het toch nooit goed kunt doen. Wij werken 10 maanden per jaar keihard aan in onze al zo krappe vrije tijd om iets moois neer te zetten en de Nederlandse VW Scene op de kaart te zetten en het enige wat je krijgt is gedram. en als je dan ook nog eens een mooie auto waar veel zuur verdiend geld in zit hebt word ie opeens door het evenement betaald.. Jammer Wij proberen voor iedereen een leuke dag te organiseren, mocht je het op voorhand al niet aanstaat dan moet je gewoon lekker thuis blijven. Sorry voor deze Reactie maar ben de Vooroordelen zat. En de Entreeprijzen: 15 Euro voor een auto en bestuurder 5 Euro voor de overige bezoekers. Last edited by classicline : 12-08-2011 at 17:56. |
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens Twan
|
|||
|
|||
Inderdaad goed gesproken !
|
|||
|
|||
Laat ze toch stikken in dat gejank over die Show & Shine... Man man...
Blijkbaar is het een hype om daar over te zeuren terwijl zowel MIVW als Fanatics altijd nog iets van een selectie hebben gehad doormiddel van een hal of het verharde stuk voor de Arena. Is maar goed dat ik geen meet organiseer
|
|||
|
|||
Dan was het alleen op uitnodiging geweest
|
||||
|
||||
Ik heb mijn post bij nader inzien niet geplaatst..
Wel deze van Twan gekwoot: ""Wij proberen voor iedereen een leuke dag te organiseren, mocht je het op voorhand al niet aanstaat dan moet je gewoon lekker thuis blijven"" En dat gaat dus precies gebeuren....lekker thuis blijven |
|
|||
|
|||
Quote:
AMEN!!!! mooie woorden Twan! en geen woord aan toe te voegen! Guido Last edited by HannoverEdition : 12-08-2011 at 18:26. |
|
|||
|
|||
nope wordt hem niet zit dan in luxumburg de combinerace van 27 tm 29
|
|||
|
|||
Ook ik ben aanwezig
|
|
||||
|
||||
zeker aanwezig.. hopelijk met nieuwe wielen tegen die tijd..
|
|
||||
|
||||
mooie woorden twan,sluit ik mij helemaal bij aan.
Last edited by Tjaap : 24-08-2011 at 11:31. |
|
|||
|
|||
@ Bugs, bedankt voor je pb. Je hebt er 1 terug.
@Twan ik heb je ook een pb gestuurd. Het is niet aanvallend bedoeld en al helemaal niet om te zeuren.
|
|||
|
|||
Quote:
hier gaat iets mis .... |
|
|||
|
|||
Volgend jaar moet iedereen z'n auto maar thuis laten.
Kan iedereen op dezelfde plek staan, geen gezeik over wie waar mag staan en al helemaal niet wie een prijs heeft gewonnen. Als iedereen dan 30 euro entree betaald, krijgt ie bij de ingang al direct z'n trofee overhandigd...hihi ...de zin van het harde werken, lange avonden voorbereiding voor een meeting gaat inderdaad wel van af door dat gezeik. Heb ik wel een keer tijd om m'n auto af te maken...hihi Sorry hoor, maar ik moet van al dat gezeik maar proberen wat lachwekkends te maken maar leuk is het inderdaad al lang niet meer.
|
|||
|
|||
qua Jetta's word het iig erg rustig op de Fanatics lees ik....
Last edited by hajee : 15-08-2011 at 07:58. |
|
|||
|
|||
Goh wat erg dat die halve golf niet komt..
|
||||
|
||||
Rustig blijven jongens , ik kan helaas niet komen dit jaar , anders was ik er zeker bijgeweest ! Dat van die s&s is al opgelost en daar hebben we het ook niet meer over , dus guido ,Quoten uit andermans topic hoeft ook niet meer
Ik heb me er vorig jaar zeker vermaakt ondanks alle regen , en vond de meeting ook goed voor elkaar ! En ja ,er zullen toen ok vast dingen zijn gezegd over de meeting , maar dat was toen , dus we halen geen oude koeien uit de sloot dacht ik zo . Ik wens de organisatie veel succes dit jaar , en nogmaals als ik erbij kon zijn was ik zeker gekomen ( ook wel met de jetta zelfs )!
|
||||
|
||||
Quote:
Idd Rob dat zal eens tijd worden dat je wat af gaat maken..;-) |
|
||||
|
||||
De crews uit Spanje,Frankrijk en Polen komen dit jaar en hebben er erg veel zin in, ik weet van wat jongens uit Oostenrijk dat ze er zullen zijn, Duitsland was natuurlijk altijd al wel goed vertegenwoordigd op Fanatics Event. Dat dit allemaal kan ons kikkerlandje :-)
Het begint allemaal steeds internationaler te worden, echt heel leuk! Misschien dat er trouwens uit Denemarken ook nog wat mensen gaan komen Het gaat weer een tof event worden! Ik kijk er weer naar uit! Gezellig biertje savonds bij de bungalow, op zaterdag een pre-meeting, autootje wassen.