Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings data
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Old 12-08-2011, 16:47
bugs's Avatar
bugs bugs is offline
Postwhore

Send a message via MSN to bugs

Sjon-tie-dan-he:
We gaan deze discussie meenemen in het overleg!

Quote:
Originally Posted by John
Ik citeer een bericht van het vw forum:

Berichtdoor classicline » 27-jul-11, 10:36
Om een uur of 9 gaan de poorten open en de prijsuitrijking is rond 17:00

Iedereen met een VAG auto mag het terrein op, al kan het wel zijn dat er
misschien wat auto's uitgezocht/geselecteerd worden voor op de zonneweide.

Maar dat zal terplekke bekeken worden. de Rest van het terrein zullen alle VAG Auto's
doorelkaar geparkeert worden. Show Auto's, Ratten, En de wat gewonere auto's. Zodat
we op het gehele terrein alles mooi doorelkaar hebben staan en het dus overal leuk is om rond
te lopen.

Twan

================================================== =======
Bericht 2:

Berichtdoor classicline » 29-jul-11, 23:32
De Entreeprijs is 15 euro voor een auto met Bestuurder, dat is inclusief een cool welkomsgeschenk ;-)
Voor iedere bezoeker zonder auto 5 euro Entree.

================================================== =======

Het is dat ik het hele topic op vw forum door zat te lezen anders zou je niet weten wat de entree is.
Dit staat voor zover ik heb kunnen zien nergens vermeld.

Vorig jaar was het mooi gedaan met de indeling.
Er werd niet geselecteerd.
Als je op tijd was kon je op de zonneweide staan en anders had je pech.
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 17:44
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by John
Ik zat op vwforum het een en ander te lezen in het topic over deze meeting maar daar zag ik iets engs staan.

15 euro entree om op gras te mogen staan en dan nog de vraag of je op het show terrein komt te staan of op de gewone parkeerplaats in een rijtje achter de bomen/struiken.
Vorig jaar hadden wij ook op een gegeven moment zoiets van huh? owja daar staan ook nog auto's.
Dit schrikt mij (ons) een beetje af. :shock:
Denk dat er na afloop dezelfde discussie zal ontstaan als na de mivw meet.
Dus tegenwoordig bepaald een organisatie of je auto wel mooi genoeg is om op het terrein te mogen?
Leuk als je als club bij elkaar wil staan en je staat bij de ingang dat er een aantal van je club maar gewoon op de parkeerplaats moet gaan staan.

Dat hele show en shine gebeuren hoort er eenmaal bij al zal ik er zelf nooit aan mee doen.
Het gaat er toch om dat je elkaars auto bewondert en met zijn allen een mooie plezierige dag hebt?
Dat er mensen zijn die het leuk vinden om een prijs te winnen...so be it.
Dan moet je dus ook lekker bij elkaar en door elkaar kunnen staan.
Straks zijn er alleen maar meetings voor mensen die dik geld verdienen en dat allemaal in hun auto stoppen zodat ze op het show en shine gedeelte kunnen staan.
En alle andere liefhebbers die minder te besteden hebben die parkeren hun auto maar ergens anders.

Vroeger ging je naar een meeting in het buitenland om naar die auto's daar te kijken.
Nu worden die mensen benaderd (ze komen dus niet uit zichzelf) om naar ons te komen om hun auto's aan ons te laten zien en niet andersom.
Dat je de buitenlanders een "aparte" behandeling geeft is logisch en leuk voor die personen.

Dit is geen aanval, alleen een uitleg hoe anderen tegen dit soort meetings aan kijken.

John,

Er staat Misschien word er geselecteerd...

Jammer dat dit gezeur nu al begint voor er überhaupt een meeting geweest is.. Wij hebben ook veel met de MIVW meeting te doen en vandaar dat ook wij leren van dingen die daar gebeuren.

wat is er mis om een klein stukje van het terrein proberen vol te krijgen met het dikste spul? dat geeft ook een beetje een sfeer van een evenement en is voor iedereen mooi om naar te kijken.
Zoals ook vorig jaar zal er ook op de rest van het terrein genoeg spul staan om naar te kijken, en bij mij/ons word elke auto gerespecteerd en iedereen heeft er hobby ook bij ons in de Club rijden niet alleen dikke Show auto's!

Helaas is de Zonnenweide niet groter dan dat ie is hoe graag wij dat ook zouden willen! Gewoon vroeg komen net als alle Buitenlanders dan heb je ook een mooi plekje.
De gemiddelde klager komt om 11:30 aan en verwacht dan ook nog de beste plek. Helaas dat gaat niet lukken op een evenement van dit formaat Sorry daarvoor.

Wij Benaderen niemand om te komen! en Buitenlandse auto's hebben geen voorkeur. ik weet niet hoe je bij die onzin komt maar wij hebben nog nooit iemand benaderd en nog nooit iemand zonder Entree het terrein op gelaten.

Iedereen kan zich inschrijven voor de Show & Shine in de daarvoor bestemde klasses, Mocht je het niet met de klasses eens zijn dan gewoon niet inschrijven.

Dan over Geld verdienen met een meeting en Auto's bouwen:

Ik heb een goeie baan en werk me helemaal de pleuris om mijn auto te kunnen bouwen.
Het is al er genoeg dat ik me moet verantwoorden op een forum waar ik mn geld vandaan haal..
Als je denkt dat je met een meeting geld kunt verdienen dan informeer voor de grap eens wat een terrein kost en alles wat er omheen dan zul je snel zien dat je er geen euro aan over houdt, sterker nog wij hebben de afgelopen jaren in heel europa meetings bezocht mede om ons evenement te promoten en alles uit eigen zak betaald. Nog nooit hebben wij 1 euro in onze eigen zak gestoken!!

En dat is ook gelijk de reden dat al die buitenlanders komen, niet omdat we benaderd hebben.
Doordat wij overal op meetings komen (van Polen tot Spanje) kennen we veel mensen die daardoor ook bij ons komen zoals wij ook bij hun...

Wees er toch ook een beetje trots op dat mensen 2000 km komen rijden omdat nederlandse meetings zo gaaf zijn.
Dat zijn wij iig wel dat deze mensen naar onze meeting komen!

Ik heb altijd veel plezier gehad in het organiseren van VW Fanatics maar door dit gezeik gaat de lol er steeds meer vanaf omdat je het voor de beroepszeikers op forums het toch nooit goed kunt doen. Wij werken 10 maanden per jaar keihard aan in onze al zo krappe vrije tijd om iets moois neer te zetten en de Nederlandse VW Scene op de kaart te zetten en het enige wat je krijgt is gedram. en als je dan ook nog eens een mooie auto waar veel zuur verdiend geld in zit hebt word ie opeens door het evenement betaald.. Jammer

Wij proberen voor iedereen een leuke dag te organiseren, mocht je het op voorhand al niet aanstaat dan moet je gewoon lekker thuis blijven.

Sorry voor deze Reactie maar ben de Vooroordelen zat.

En de Entreeprijzen:

15 Euro voor een auto en bestuurder
5 Euro voor de overige bezoekers.

Last edited by classicline : 12-08-2011 at 17:56.
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 17:49
Tom-Mk2Vr6's Avatar
Tom-Mk2Vr6 Tom-Mk2Vr6 is offline
VW Guru

Helemaal mee eens Twan

Reply With Quote
Old 12-08-2011, 18:04
Jacksters Jacksters is offline
VW Addict

Inderdaad goed gesproken !
Old 12-08-2011, 18:06
BobbyEdition1 BobbyEdition1 is offline
No personal life

Laat ze toch stikken in dat gejank over die Show & Shine... Man man...
Blijkbaar is het een hype om daar over te zeuren terwijl zowel MIVW als Fanatics altijd nog iets van een selectie hebben gehad doormiddel van een hal of het verharde stuk voor de Arena.

Is maar goed dat ik geen meet organiseer
Old 12-08-2011, 18:08
VW Addict

Dan was het alleen op uitnodiging geweest
Old 12-08-2011, 18:09
BLEK's Avatar
BLEK BLEK is offline
Forum Regular

Ik heb mijn post bij nader inzien niet geplaatst..

Wel deze van Twan gekwoot:

""Wij proberen voor iedereen een leuke dag te organiseren, mocht je het op voorhand al niet aanstaat dan moet je gewoon lekker thuis blijven""

En dat gaat dus precies gebeuren....lekker thuis blijven
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 18:10
HannoverEdition
Guest

Quote:
Originally Posted by classicline
Als je denkt dat je met een meeting geld kunt verdienen dan informeer voor de grap eens wat een terrein kost en alles wat er omheen dan zul je snel zien dat je er geen euro aan over houdt, sterker nog wij hebben de afgelopen jaren in heel europa meetings bezocht mede om ons evenement te promoten en alles uit eigen zak betaald. Nog nooit hebben wij 1 euro in onze eigen zak gestoken!!

En dat is ook gelijk de reden dat al die buitenlanders komen, niet omdat we benaderd hebben.
Doordat wij overal op meetings komen (van Polen tot Spanje) kennen we veel mensen die daardoor ook bij ons komen zoals wij ook bij hun...

Wees er toch ook een beetje trots op dat mensen 2000 km komen rijden omdat nederlandse meetings zo gaaf zijn.
Dat zijn wij iig wel dat deze mensen naar onze meeting komen!

Ik heb altijd veel plezier gehad in het organiseren van VW Fanatics maar door dit gezeik gaat de lol er steeds meer vanaf omdat je het voor de beroepszeikers op forums het toch nooit goed kunt doen. Wij werken 10 maanden per jaar keihard aan in onze al zo krappe vrije tijd om iets moois neer te zetten en de Nederlandse VW Scene op de kaart te zetten en het enige wat je krijgt is gedram. en als je dan ook nog eens een mooie auto waar veel zuur verdiend geld in zit hebt word ie opeens door het evenement betaald.. Jammer

Wij proberen voor iedereen een leuke dag te organiseren, mocht je het op voorhand al niet aanstaat dan moet je gewoon lekker thuis blijven.

Sorry voor deze Reactie maar ben de Vooroordelen zat.

En de Entreeprijzen:

15 Euro voor een auto en bestuurder
5 Euro voor de overige bezoekers.

AMEN!!!!

mooie woorden Twan! en geen woord aan toe te voegen!

Guido

Last edited by HannoverEdition : 12-08-2011 at 18:26.
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 18:38
vwjohnny vwjohnny is offline
VW Addict

nope wordt hem niet zit dan in luxumburg de combinerace van 27 tm 29
Old 12-08-2011, 19:18
Kilat Kilat is offline
VW Enthousiast

Ook ik ben aanwezig
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 19:26
steef-oo's Avatar
steef-oo steef-oo is offline
VW Fanatic

zeker aanwezig.. hopelijk met nieuwe wielen tegen die tijd..
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 19:32
emphasercaddy's Avatar
emphasercaddy emphasercaddy is offline
Forum Regular

mooie woorden twan,sluit ik mij helemaal bij aan.

Last edited by Tjaap : 24-08-2011 at 11:31.
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 19:46
John John is offline
VW Addict

Send a message via MSN to John

@ Bugs, bedankt voor je pb. Je hebt er 1 terug.

@Twan ik heb je ook een pb gestuurd.
Het is niet aanvallend bedoeld en al helemaal niet om te zeuren.
Old 12-08-2011, 19:46
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Quote:
Originally Posted by classicline

Ik heb een goeie baan en werk me helemaal de pleuris.

hier gaat iets mis ....
Reply With Quote
Old 12-08-2011, 20:42
robveedub robveedub is offline
VW Fanatic

Volgend jaar moet iedereen z'n auto maar thuis laten.
Kan iedereen op dezelfde plek staan, geen gezeik over wie waar mag staan en al helemaal niet wie een prijs heeft gewonnen. Als iedereen dan 30 euro entree betaald, krijgt ie bij de ingang al direct z'n trofee overhandigd...hihi

...de zin van het harde werken, lange avonden voorbereiding voor een meeting gaat inderdaad wel van af door dat gezeik. Heb ik wel een keer tijd om m'n auto af te maken...hihi

Sorry hoor, maar ik moet van al dat gezeik maar proberen wat lachwekkends te maken maar leuk is het inderdaad al lang niet meer.
Old 12-08-2011, 21:23
HannoverEdition
Guest

qua Jetta's word het iig erg rustig op de Fanatics lees ik....

Last edited by hajee : 15-08-2011 at 07:58.
Reply With Quote
Old 13-08-2011, 08:31
VW Addict

Goh wat erg dat die halve golf niet komt..
Old 13-08-2011, 08:41
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Rustig blijven jongens , ik kan helaas niet komen dit jaar , anders was ik er zeker bijgeweest ! Dat van die s&s is al opgelost en daar hebben we het ook niet meer over , dus guido ,Quoten uit andermans topic hoeft ook niet meer

Ik heb me er vorig jaar zeker vermaakt ondanks alle regen , en vond de meeting ook goed voor elkaar !
En ja ,er zullen toen ok vast dingen zijn gezegd over de meeting , maar dat was toen , dus we halen geen oude koeien uit de sloot dacht ik zo .
Ik wens de organisatie veel succes dit jaar , en nogmaals als ik erbij kon zijn was ik zeker gekomen ( ook wel met de jetta zelfs )!

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote
Old 13-08-2011, 08:43
classicline's Avatar
classicline classicline is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by robveedub
Volgend jaar moet iedereen z'n auto maar thuis laten.
Kan iedereen op dezelfde plek staan, geen gezeik over wie waar mag staan en al helemaal niet wie een prijs heeft gewonnen. Als iedereen dan 30 euro entree betaald, krijgt ie bij de ingang al direct z'n trofee overhandigd...hihi

...de zin van het harde werken, lange avonden voorbereiding voor een meeting gaat inderdaad wel van af door dat gezeik. Heb ik wel een keer tijd om m'n auto af te maken...hihi

Sorry hoor, maar ik moet van al dat gezeik maar proberen wat lachwekkends te maken maar leuk is het inderdaad al lang niet meer.

Idd Rob dat zal eens tijd worden dat je wat af gaat maken..;-)
Old 13-08-2011, 19:06
CorMIVW's Avatar
CorMIVW CorMIVW is offline
VW Addict

De crews uit Spanje,Frankrijk en Polen komen dit jaar en hebben er erg veel zin in, ik weet van wat jongens uit Oostenrijk dat ze er zullen zijn, Duitsland was natuurlijk altijd al wel goed vertegenwoordigd op Fanatics Event. Dat dit allemaal kan ons kikkerlandje :-)

Het begint allemaal steeds internationaler te worden, echt heel leuk!

Misschien dat er trouwens uit Denemarken ook nog wat mensen gaan komen

Het gaat weer een tof event worden! Ik kijk er weer naar uit! Gezellig biertje savonds bij de bungalow, op zaterdag een pre-meeting, autootje wassen.

Posting Rules