|
||||
|
||||
Mijn MIVW foto's zijn ook eindelijk online...
voor meer pics kijk op www.workingclass.nl last but not least...the pimp on stage.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Lovende woorden en overbelichte fotos... nice... ik had anders gereageerd... als je MAN was geweest en het verhaal ff had uitgelegd.EN je had voorgesteld. terwijl je met een andere club mee wil rijden. omdat niemand gaat van je eigen club.. Onzeker verschuilen achter je 22 inch monitor.. I rest my case kerel... ZEKER niet 2x de prijs... maar wel VERKOCHT... BAM! nog voordat MIVW van start ging.
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 10-08-2011 at 19:51. Reason: iets netter verwoorden poging 2 |
|
||||
|
||||
Hierbij mijn bijdrage aan dit geweldige evenement:
(de rest is hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/johanl...57627278878567/ ) |
|
||||
|
||||
Jij mag wel katten in en ik niet?
Die woorden gaan trouwens over het event, niet over de foto's .. lijkt me vrij logisch. kan trouwens wel merken dat je geen verstand hebt van fotografie, overbelicht lol..
|
||||
|
||||
Guys, laten we plaatjes kijken, praatjes vullen geen gaatjes.
|
|
||||
|
||||
Katten en Jammeren is jouw 2e naam....
Verstand van fotos heb ik niet... TRUE!
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 10-08-2011 at 19:55. Reason: edit voor netheid |
|
||||
|
||||
Die gaan inderdaad gummen als het zo doorgaat.
Last edited by evilnyntje : 10-08-2011 at 19:58. |
|
||||
|
||||
Ik zeg haal het gummetje maar weer tevoorschijn.. pfff wat een gezeur hier. Het was een top meeting. Dikke pluim voor de mannen van MIVW
|
||||
|
||||
Commentaar en verbeterpunten moeten kunnen, meningen ook, zo lang het gewoon netjes gebeurd.
|
|
|||
|
|||
wat een kofferbakken vette foto's Johan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
[QUOTE=HannoverEdition]dan zelf maar ff ''knippen & plakken'' met foto's van een ander
[QUOTE] Paar keer geprobeert maar mij lukte het niet en ben ook niet zo handig met de pc .... Zal ik de links zoeken dan doe jij ze knippen en plakken Edit: houden we the catfights lekker voor jezelf daar hebben ze hier PM voor vecht het daarop lekker uit. Oelala das een mooike
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 10-08-2011 at 20:26. |
|
||||
|
||||
Lijkt wel of ik op het vwforum zit,haha. Moest eerst even twee keer kijken in mijn adresbalk......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik het HELEMAAL mee eens!
|
||||
|
||||
De rest van mijn foto's staan ook online.
Kijk op www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor een grote versie , stuur me maar een pb.. |
|
||||
|
||||
hier nog een paar foto's van mij..
|
|||
|
|||
Ik heb niks te klagen gehad.
Pluu-tje mee tegen de regen. Polootje stond fraai bij de exit. Entree-bedrag vond ik voor ene MIVW dagje in het jaar dubbel en dwars waard. Uit ervaring met voorgaande meetings een paar broodjes,2 blikjes fanta en een zakje wijngums meegenomen. De rij voor de tosti en frietkraam 's middags eens goed bekeken en blij dat ik zelf iets bij me had. rond 2 uur ging het clubje waar ik mee was naar een andere afspraak en bleef ik alleen bij de exit over, film en foto camera gepakt en van bijna al het uitgaande verkeer een paar fraaie shots genomen, Uiteindelijk weer richting het Show & Shine gedeelte gewandeld waar zojuist de prijsuitreiking was begonnen, Rustig naar de munten kraam gewandeld en 4 muntjes gehaald om vervolgens door te tuffen naar de frietkraam waar ik als enige stond en binnen een minuut mn hamburgertje en mn frietje in handen had... Top vervolgens rustig tussen de show-wagens doorgelopen die er nog stonden om daar zonder al te veel publiek nog wat shots van te nemen. Daarna met een verbrande kop maar bijzonder voldaan gevoel weer richting huis gereden. Nog wat van mijn bewerkingen, MVG panna |
|
|||
|
|||
Dikke foto's Patrick en ook een erg mooi filmpje....en mooie woorden ook weer,zo kan het ook
Last edited by HannoverEdition : 10-08-2011 at 22:32. |
|
||||
|
||||
Weet iemand waar ik meer info kan vinden, over deze passat?
|