|
|||
|
|||
Pinopower
Hallo allemaal,
Ik kwam mezelf ook maar even voorstellen! Ik ben Yana, 20 jaar en kom uit Didam. Werk en leer als/voor psychiatrisch verpleegkundige. Heb hiervoor een Seat Arosa 1.4 gereden, gewoon standaard. Maar na een hoop ellende, de laatste paar maanden, is deze de deur uitgegaan. Hiervoor in de plaats heb ik nu 2 weken geleden een Lupo 1.6 16v GTI gekocht als mijn vrouwenautootje! Dit is ook gewoon mijn dagelijks vervoer. Hij is tot nu toe nog standaard, eind van de maand gaat die omlaag en dan maar even sparen voor de velgen en de rest van de plannen! |
|
||||
|
||||
Welkom!Mooie Lupo
Ben benieuwd hoe ie wordt
|
||||
|
||||
Welkom!
Dikke Lupo |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
Mooie kleur heeft je skelter
|
|
|||
|
|||
Nog een Didammer hier haha. Dik wagentje hoor
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje! Jaa didam word nog een keer bekend! Ben jij niet die jongen met die zwarte golf? Die ook vaak bij de mac in Duiven komt? |
|
|||
|
|||
Yes, als je een zwarte golf 2 met witte wielen bedoeld ben ik dat ja. Met welke auto was jij daar altijd dan. Zou begod niet weten wie ik me bij jou voor moet stellen haha
Edit: weet het al lang leve hyves haha. Last edited by -joey- : 09-08-2011 at 21:04. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dan heb ik de goede voor me! Ik was nooit met eigen auto, ging altijd met de jongen met de groene civic coupe mee. Heb de Lupo namelijk pas 2 weken en ene keer op woensdag stond die bij garage en andere keer moest ik werken! Ben je er morgen avond ook weer? |
|
|||
|
|||
Ja die jongen ken ik wel ja. Ik weet niet zeker of ik morgen kom. Misschien boek ik wel ff langs.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja met die was ik telkens mee! Moet je maar ff kijken! Heb trouwens me hyves ff via pb gedaan |
|
|||
|
|||
Okéoké, is het nu nog een beetje druk steeds op die meeting dan? Ben al wat weekjes niet meer geweest.
|