|
||||
|
||||
[IMG] [/IMG]
|
|||
|
|||
Wow. Bruut.
|
||||
|
||||
Best een gave Scirocco. Misschien zien we hem wel op M.I.V.W. aangezien Low Familia daar goed vertegenwoordig zou zijn.
|
|||
|
|||
Die Scirocco komt heel waarschijnlijk. Auto is van Watercooled customs
|
|
||||
|
||||
brrr, die carterpan...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je dat heel zeker?? volgens mij heeft alleen de eerste serie de vierkante, daarna 2x rond, en daarna 2x rond met knipperlicht "om de hoek".... |
|
||||
|
||||
Quote:
idd, been there, done that....lijkt gaaf, maar `t rijdt voor geen meter...elke klinker die iets hoger staat dan de rest kan een leuk gapend gat veroorzaken...dus je focust je alleen maar op `t wegdek Wel `n ruig ding....gave rolkooi ook.
|
||||
|
||||
Quote:
Oke dan, je zou zeggen dat het er eentje van Low Familia is aangezien er stickertjes op de zij ruitjes zitten.
|
||||
|
||||
Quote:
Op deze foto uit 1978 staan nieuwe Scirocco's met knipperlichten om de hoek (na de face lift) met vierkante koplampen. [IMG] [/IMG] Zie bovendien de folders etc. uit die tijd. |
|
||||
|
||||
Dat zijn een hoop Scirocco's.
|
||||
|
||||
Quote:
Jouw foto bewijst mijn punt. of ben ik nou gek? |
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet is ook alleen de pre-facelift met vierkante koplampen geleverd. Die 2 witte die je ziet zouden kan ik dan ook geen verklaring voor geven, het is mij ook alleen maar verteld.
|
||||
|
||||
Hier een duidelijker bewijs van de vierkante koplampen na de face lift.
Die zaten in de basis uitvoering, S, L en LS. [IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
Volgens mij werden vierkante koplampen alleen gebruikt bij de lichte auto's, 1.1.
http://members.ziggo.nl/jfeimers/html/start.html RS Last edited by Taurus : 09-08-2011 at 12:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal wel kloppen ja, mijn Scirocco is ook een LS met vierkante koplampen. Maar wist niet dat ze nog steeds geleverd waren na de face-lift. Weer wat wijzer.. En mijn LS is een 1500cc dus het zal met de motorinhoud niet zoveel te maken hebben lijkt me..
|
|||
|
|||
rocco
In het begin zeker, zie http://members.ziggo.nl/jfeimers/html/start.html
Toen had je de S en TS, sportiever en dus zwaardere motoren. Een S met 1.1 motor, niet best. Dat jouw 1.5 voorzien was van vierante koplampen, komt door LS. Luxe en beetje sportiever onderstel. Verschil tussen "braaf" luxe en sportief moet er blijven en dat uit zich in de koplampen e.d. . RS |
|
||||
|
||||
mijn LS heeft ook vierkante koplampen, maar ik heb er ook ronde bij, dus geen idee waar hij origineel mee geleverd was..
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt. Alleen de modellen waarop de vierkante zaten waren na 1978 behoorlijk uitgedund en zul je die dus niet veel meer tegenkomen. In de folder heten ze "breedband koplampen". Op de een of andere manier zie je wel veel bergrenners met de vierkante koplampen en knippers om de hoek :?
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een groter koel oppervlak Martijn! |
|
||||
|
||||
Een paar Rocco's gespot op M.I.V.W.