|
||||
|
||||
we hadden er 's ochtends even een hard hoofd in...
maar wat een opkomst.. zaterdagavond nog ff langs het hotel gereden en daar was het al gekkenhuis.. Zondag door de stand niet heel veel kunnen zien van de meeting, maar wat ik wel gezien heb was top! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had je zondag even niet herkend, ben beter in auto's dan gezichten
|
||||
|
||||
was mijn eerste grote meeting. Heb mijn ogen uitgekeken
En ook lekker weer erbij Hierbij paar van mijn foto's |
|
|||
|
|||
was een hele mooie meeting was mijn eerste meeting
alles was mooi geregeld en alles stond er goed bij nog iemand een foto gemaakt van een blauwe golf 3 met gullideckels |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe, mijn "wilde" haren zijn er dan ook af (niet iedereen weet dat blijkbaar) en ik was niet geschoren he... LOL
|
|||
|
|||
Super Meeting, Jammer dat er geen goodie bag vanaf kon voor dat geld!
Ook vond ik wel jammer dat op het tweede terrein ook veel show auto's tussen zaten die eigenlijk mooier opgestalt moesten staan en niet in de supermarkt parkeer stand. Voor de verder rest echt super mooie auto's gezien en veel ideeën op gedaan.
|
||||
|
||||
Quote:
...Mocht je meer foto's van mn auto hebben gemaakt....zou ik ze graag willen zien..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Zal ik zeker doen, Daan! Aan de andere kant, ben wel lekker opgeschoten met de kever!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dan kun je wel stellen inderdaad
|
||||
|
||||
Lekker natte bedoening inderdaad! Ben benieuwd naar de rest Lennart
|
||||
|
||||
Gisteren ook weer naar Leiden gezoefd om een prachtige dag te beleven.
We waren helaas wat laat vertrokken dus kwamen pas rond 12.00 uur aan, maar dat mocht de pret niet drukken. 2e jaar dat ik er was en net als vorig jaar weer ontzettend onder de indruk van wat er allemaal stond. Heerlijk weertje gehad, enkel wat veel wind.. Hier nog wat foto's van mijn kant: http://www.flickr.com/photos/650803...57627385469138/ |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja echt TE cool! Ik heb foto's van hem op t podium, deze volgen zsm!!
|
||||
|
||||
Was zeker een geslaagde dag!!! Ik ga mijn foto's zsm bewerken en online gooien!
Deze had ik al even op mijn facebook en Twitter account gegooid en geeft een mooie indruk, maar bedenk dat dit pas 2/4 van de opkomst / het terrein is!
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke foto, mooie hoek zo! De mijne toch nog kunnen vinden achterin
|
|||
|
|||
Sta ik vandaag rond 13:00 bij Rotterdam in de file, kijk ik naar links staat Olly (dat is die engelse jongen met die hanenkam en mivw en vw logo in z,n haar geschoren) naast me met z,n dikke blauwe bora en zn andere engelse vrienden achter hem met een m3, ibiza, een gti enz..
|
|
||||
|
||||
Nice Egzon!