|
||||
|
||||
Quote:
Nee niet bij mij af te halen, gewoon op de MIVW merchandise stand
|
||||
|
||||
Zo net trug uit Leiden, ginge ff checke bij die Hotels.. Stond niks, kwam er opeens bij Leiden Transferium bij de MAC een Audi rs4 aanrijden met Bentley velgen!! Ding stond echt niet normaal laag!! Als je die zag staan dacht je die moet wel op AIR staan, maar hij reed weg en ging niet over die drempel.. Bleek die dus gewoon STATIC te zijn Heb sirieus nog nooit zown dikke wagen zo laag zien staan op een schroefset! Wij die gast aangesproken en mee gereden naar die Hotel waardie zat ff gevraagt in 't Duits.. Zeidie rij maar achter me aan.. Komen we daar aan pfff stond gewoon helemaal vol met, Duitsers/uit Noorwegen/Spanje/Engelse/Belgen en weet ik veel waar ze nog meer vandaan kwamen.. Alleen maar dikke auto's!! Met Maybach velgen/Lamborghini/Bentley/Porsche enzenz. Waren ook geen 1800tjes of 2liters alleen maar rs4/rs6/ golf5 gtis R32 enzenz. Echt leip Was ook gewoon een gast met laptop en dikke boxe gewoon met mixer alles erbij aan 't draaien, had dit nog nooit gezien in NL zown dikke meeting!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Deze stond er ook, en de rest van Blanz society! En nog veeel meer dik spul!
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 06-08-2011 at 02:08. |
|
|||
|
|||
Quote:
zo , wordt wel een vette meeting morgen
|
||||
|
||||
Ik ben ook wel die kant op gegaan maar nooit verder gekomen dan het centrum en Transferium we zien ze zondag allemaal wel
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Iemand van de Friezen nog een plekje in de auto voor morgen?
|
||||
|
||||
Ebut even in "jouw" koeriers topic zetten.
|
|||
|
|||
Rond 15.00 ook richting katwijk
|
|||
|
|||
vet |
|
||||
|
||||
zijn er nog mensen die vanaf Groningen Drenthe Friesland morgenochtend richting het evenement rijden???
en nog eventueel een verzamelplek om gelijk op te rijden vanf een bepaald punt bekend??? ik zou met een aantal personen heen,maar net de laatste afzegging binnen per sms. vind het altijd wel gezellig met een aantal liefhebbers samen heen te rijden. vrg Hendrik |
|
||||
|
||||
Dus zoals ik begrijp zijn er dit jaar geen showhallen ?
(kom net terug van vakantie en heb geen mogelijkheid gehad om te internetten daar vandaar dat ik nog niet helemaal op de hoogte ben ) En ik zie dat de show@shine dit jaar weer wat uitgebreider is dan vorig jaar ! Quote:
Dit even onder de aandacht brengend omdat de inschrijving van de show@shine vorig jaar welietsje mager was ,dus mensen ,schrijf je in ! Is er trouwens een apart gedeelte ophet terrein voor de show@shine ? Anders moet je jury het hele terrein aflopen om de auto'stekeuren ,en als de opkomst net zo is als vorig jaar word dat nog een leuk zoekwerkje ! Dan morgen toch de jetta maar even richting Valkenburg sturen Hopelijk word het een beetje mooi weer daar. is er wel weer de mogelijkheid om even de wasemmertjes te vullen met water ? Heb er wel weer zin in jongens !
Last edited by jettaracing : 06-08-2011 at 13:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
it don't happen without pics |
|
||||
|
||||
Quote:
welk hotel en waar is dat dan, wij rijden vanavond al op, dan kunnen we naar dat hotel eens gaan kijken of er een feestje is |
|
||||
|
||||
jammer jammer me auto niet optijd af kunnen krijgen.....tutje van ontluchtingslang van radiateur brak af..en ff niks om het mee te maken dus dat wordt maandag....duss kom morge met me buurman in pontiac trans am ws6....die mag toch wel bij niet vw gedeelte staan hoop ik?
|
||||
|
||||
Quote:
HELAASS was mijn phone leeg Maatjes van mij hebben wel foto's gemaakt, als ze ergens opstaan zal ik ze gelijk posten Waar ze precies stonden weet ik niet.. Die weg was goed donker, en reden achter die Duitser aan.. Ik denk zoals hier al word gezegt in Noordwijk.. Bij een Hotel en daarachter is een parkeergarage en stond goed vol met alleeen maar dikke auto's!
|
|||
|
|||
Quote:
NH hotel in Noordwijkerhout Last edited by mapsmitzz : 06-08-2011 at 17:10. |
|
|||
|
|||
Vandaag alles opgebouwd... echt veeeel werk :-)
Was het allemaal waard. Oa. SUPER dik podium. Weer wordt ook top, dus wij zijn klaar voor jullie!! Tot vanavond voor diegene die naar NH gaan, anders tot morgen op het event. zo, eerst ff douchen... |
|
|||
|
|||
Vet. Als ie de foto's zie . Heb er al zin in de Polo gti en de polo1 staan te wachten in de schuur