Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 06-08-2011, 10:47
Bukko Bukko is offline
Forum Newbee

Cool Te koop:VW Passat 3BG 2.8 V6 30V 4Motion/Airride.

Hierbij bied ik mijn(toch wel)grote liefde aan.

Vind deze beslissing op zich wel moeilijk,omdat het een dijk van een wagen is.

Maar hij is helemaal af naar mijn smaak en ik zoek weer iets nieuws.

En hij staat eigenlijk het gehele jaar door in de garage,alleen met meetings komt hij buiten.

Het volgenden projekt wordt dan zowieso een MK1,wegenbelasting vrij dan. (scheelt weer in de kosten)

Hij verkeerd zowel aan de buitenkant als motorisch in 100% topconditie.

Km stand:199.000
Bouwjaar:2002
Apk tot: Oktober.(waar hij zonder problemen doorheen komt.)

-Airride met afstandsbediening /voorpoten,compressor,10L luchttank,waterafscheider,metertjes,schakelaars is van BSS.
De achterpoten zijn van KW V1(dempers zijn half jaar oud)en zijn omgebouwd door Rass in Belgie.
(dit omdat dat niet lukte bij BSS,en de luchtbalgen heeft Rass uit Frankrijk moeten halen.Is maar weinig plaats voor luchtvering van achter,maar het is goed gekomen.)

Zoals je op de foto ziet is de luchttank ed mooi in de reservewielbak ingebouwd en geisoleerd.

De schakelaars zitten netjes in de asbak weggewerkt,dus als je het klepje dicht doet dan zie je ze niet meer.En de metertjes zitten in de middenconsule.

Alles qua airride zit er nog maar 3mnd´n in.(de achterpoten nog maar 3 weken,zit nog 1 jaar garantie op.)

Durf eigenlijk wel te zeggen dat dit de enigste(tot nu toe)4WD Passat 3BG is in NL.

-Body is compleet gecleand en ontdaan van emblemen,achterruitwisser gedemonteerd,nieuwe meegespoten dakgootstrips,rechterkant een UK spiegel,motor compartiment meegespoten en K&N luchtfilterkelk(voor een mooi V6 geluid.),en nog overig spuitwerk.
-Pdc achteronderlip met werkende pdc´s.(schermpje zit in de acherstijl)
-W8 binnenverlichting
-R8 olievuldop.(chroomlook)
-sunnyboy zonneschermen( 5 stks)
-18´´MAE 3 delige velgen met nieuwe Falken banden.(velgen zijn pas gereviseerd,nieuwe randen,binnenwerk opnieuw gespoten,originele boutjes helemaal gecleand,nieuwe rvs korte ventieltjes.)
-5 cm lange 16V antenne
-afneembare trekhaak.(die je niet ziet zitten.)
-US dagrijverlichting.(brand 50%,zijn de richtingaanwijzers.)
-embleemloze grill.

Zal misschien nog wel een aantal dingetjes vergeten zijn,voor de rest zit er nog stoelverwaring in,automatic close window module en overige opties voor een highline uitvoering.

De richtprijs van mij is 10.500 euro,maar een mooi bod is natuurlijk ook bespreekbaar.

Mocht je morgen naar M.I.V.W. gaan daar kun je de passat ook bewonderen.

Gr Bukko.

Member of dubmeisters.

Last edited by Bukko : 23-08-2011 at 14:26.

Posting Rules