|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! Dikke bak geworden.
Die rode kever zie ik wel eens staan in Oethoezermaid`n..ruig ding.
|
||||
|
||||
Zeer goed!!
|
||||
|
||||
Zondag een Porsche 964 verlaagd met een Gemballa schroefset
Dat vraagt natuurlijk om een foto met de kever! (gewoon, omdat het kan) Heb overigens nog geen reactie van de RDW
|
||||
|
||||
Gelukkig heb ik mijn papieren ook al niet!
|
|||
|
|||
Wachten duurt altijd lang!!
|
|
||||
|
||||
geweldige kever met mooie velgen
|
||||
|
||||
Quote:
Dank voor het compliment Heb vorige week donderdag maar eens weer met de RDW gebeld Ik was inmiddels al 6 (!) week aan het wachten op m'n papieren, dus maar even contact gelegd. Kreeg een jongeman aan de lijn die vrij behulpzaam was, het hele verhaal nogmaals uitgelegd etc. Ik m'n telefoon nummer achter gelaten om vervolgens de volgende dag terug gebeld te worden. Vrijdag werd ik terug gebeld met de mededeling dat het allemaal geregeld was en dat het kenteken de volgende week in de bus zou moeten liggen Er was een mailtje over het hoofd gezien van de Zweedse RDW, welke toestemming moest geven om mijn auto in Nederland op kenteken te zetten. Lekker dan! Doet meneer ook nog even de mededeling; "Als je 2-3 week eerder had gebeld, had je je kenteken ook een paar week eerder gehad" Dit terwijl ik een paar week eerder afgezeken werd door een vrouw van RDW Groningen. "Het systeem maakt geen fouten en we zullen niks over het hoofd zien". Gelukkig is mijn zomervakantie ook bijna voorbij Mijn tip is dus ook: lekker de RDW kapot spammen met telefoontjes als je op dit soort dingen zit te wachten!
|
||||
|
||||
Vanmiddag trouwens nog even wat plaatjes geschoten
Voorkant mag nog wat zakken, maar dat doen we na de APK wel
|
|||
|
|||
Ik vind persoonlijk de velgen niks,maar de rest is een plaatje hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als iedereen met Fuchsen gaat rijden wordt het ook een saaie boel Toch wil ik nog eens een setje passen!
|
||||
|
||||
Ik vind het hardstikke netjes zo, en idd fuchsen heeft iedereen.
|
|
|||
|
|||
Ik dacht meer aan originele en een beetje verbreden
|
|
||||
|
||||
Eindelijk m'n papieren binnen!
Direct maar even platen laten maken Volgende week woensdag APK!
|
||||
|
||||
Veel Plezier Er Mee !!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Wat een ruig ding geworden zeg!! complimenten!!
|
||||
|
||||
Hij is vandaag voor de APK geweest Uiteraard in één keer goedgekeurd!
Heb al even een lekker een rondje gemaakt in de buurt!, wat een gevoel...heerlijk!
|
||||
|
||||
Quote:
gefeliciteerd
|
||||
|
||||
Heb al heel wat kilometers gemaakt de afgelopen week Geen grote problemen gehad! Alleen even contactpunten moeten stellen
Natuurlijk onderweg wat plaatjes gemaakt! Bij de kolencentrale in de Eemshaven (RWE/NUON/Essent) Vervallen loods in Delfzijl (nummerplaat zit tijdelijk zo ) Winkelcentrum van Beilen
|
|||
|
|||
echt een mooie kever geworden, vind alleen achterwiel icm met band en de schuinte niet helemaal mooi.
|
||||
|
||||
Ruig ding geworden, Pieter!
Bekende locaties ook...behalve die onderste