|
|||
|
|||
Ja wordt nu toch wel eens tijd dacht ik...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Die gast werkt 80 uur per week, hij komt vroeg of laat wel langs met nieuws. En Klutch heeft het ook druk, dus ook daar is geduld bij nodig.
|
|||
|
|||
Is dat een vrijbrief om niet te reageren en er niet achteraan te zitten?
Volgens mij is het al bijna 1.5 maand geleden besteld.. Ben toch wel eens nieuwschierig waar het blijft, anders mail ik zelf wel naar klutch. |
|
||||
|
||||
Ben stiekum ook wel benieuwd, straks zijn alle meetings voorbij
maar zal vast goed komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
hoe zit het nou met de shirts?
|
|
||||
|
||||
Klutch heeft het ook druk. Het zijn een paar mensen die net als jij en ik de meetings wat aflopen deze zomer, en daar ook hun handel wat promoten.
En dat je niks hoort wil niet zeggen dat Breadfan niks doet. Vorige week contact met hem gehad en de shirts schijnen onderweg te zijn. En dat je een shirtje bestellen sneller is dan een hele partij met allerlei verschillende, en dat zo'n grote doos langer duurt, dan kan je zelf ook wel indenken toch? Verder hoef je voor geen minuut aan Breadfan's betrouwbaarheid te twijfelen, want als er een gouden kerel op het forum zit is hij het wel
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat snap ik, en goed te horen dat ze waarschijnlijk onderweg zijn! Maar toen ik niks meer hoorde dacht ik, komen ze uberhaupt nog wel, maar als ik het zo hoor hier en daar is het een goede kerel Dus wacht het nu verder maar rustig af. Bedankt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan is er vast nog wel ergens 5 minuten over om eens een berichtje te planten na 2 maanden.
|
|||
|
|||
Het begint nou onderhand wel erg vervelend te worden..
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Als je naar MIVW komt neem ze voor mij maar mee dan, of als het niet meer gaat lukken zou ik het ook wel willen weten. ( beetje info misschien )
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad! |
|
|||
|
|||
Quote:
En dan mag je die van mij ook wel mee nemen als je wilt.. Dan pik ik ze daar wel op! |
|
|||
|
|||
geen reactie....
|
|
|||
|
|||
Last Activity: 12-07-201
Oftwel, hij kijkt niet zo vaak.. Maja als die ze binnen had gehad, had die ze wel verstuur denk ik.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Of een lange werk/vakantie hahaha, zal vast wel goed komen toch.
|
|||
|
|||
Dat denk ik wel..
|
|
||||
|
||||
Hij heeft inderdaad iedereen's gegevens, dus als ze binnen zijn zet hij alles op alles om de boel naar jullie toe te krijgen
|
||||
|
||||
Ja Chris, man hoe zit dat nu met die shirtjes... Haha.. kom op laat die mensen even iets weten.
Het is gewoon lastig, jij zit hier in NL en de mensen van Klutch hebben het gewoon druk, dan doe je er toch niks aan? Het is gewoon afwachten. En voor de mensen die het niet vertrouwen. Maak jullie maar niet druk alles komt goed. Chris is in orde en zal ook zeker zorgen dat het in orde gaat komen.