|
||||
|
||||
tk: VW Santana 1.6 turbodiesel ''82
te koop:
Ik doe deze Volkswagen Santana weg omdat ik een andere auto heb gekocht en deze eigenlijk nog wat liefde en aandacht nodig heeft, waar ik helaas geen tijd/geld meer voor heb. Het motorblok komt uit een golf 2 TD met 189000 km op de teller. recent vervangen: - Veerpoten voor en achter ( verlaagd ) - schijven voor en achter ( van golf 2 GTI ) - remblokken voor en achter ( van golf 2 GTI ) - uitlaatsysteem - motorblok waarbij alle slijtage onderdelen zijn vervangen en grote beurt - interieur ( komt uit een audi 80, dwz in hoogte verstelbare stoelen en skailedere deurpanelen - Ruitenwissers mankementen: - gaten in de wielkast achter. ( maar op een manier dat makkelijk te lassen is door iedere leek ) - toplager veerpoten zijn versleten. ( voor ) - achterbak slot kapot. ( maar makkelijk te vervangen ) - auto is wel compleet hard, maar de lak is niet meer op z'n mooist. - weerstand van de blower is kapot. blaast wel maar op 1 stand. Auto is zeer zuinig. ik ben 4 weken geleden naar de worthersee gereden in oostenrijk op 1 tank van 60 liter diesel. Zonder enige problemen de hoogste bergen door ( zie foto;s ) auto word verkocht op staal (dus niet op de lenso bsx velgen ) APK tot 28-12-2011 prijs € 1300,-
|
|||
|
|||
Yes jou heb ik een mailtje gestuurd op marktplaats!
|
|
||||
|
||||
en hij is verkocht.
slotje
|
|||
|
|||
Voor hoeveel als ik brutaal mag vragen? Mag via PM.
|
|
||||
|
||||
1500