|
||||
|
||||
En? Hoe staat het ermee?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij:NIET STOREN!
|
|
||||
|
||||
Beetje druk met andere dingen inderdaad, heb de motorruimte nog een beetje gecleaned en de vulhals van de tank nog wat aangepast zodat deze beter stroomt. Ben me daily effe vakantieklaar aan het maken want ga volgende week lekker 2,5 week naar Noorwegen met de golf!
en na de vakantie gaat deze eindelijk meteen naar de straler!
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 21-06-2011 at 18:44. |
|
|||
|
|||
Ik zat net op de site van de berg/cup de en daar verkocht een kerel hele dikke ats dtc velgen in 4x100 7x15 ik moest gelijk aan jouw racer denken waren overigens niet duur 170,00 p stk
|
|
||||
|
||||
Thanks voor de tip, maar heb al een mooi setje wielen
zijn overigens idd niet duur! |
|
||||
|
||||
net de carrosserie naar de straler gebracht, met een week of 2 moet ie weer klaar zijn..
|
|
|||
|
|||
kijk, en dan gaat het opschieten ( hoop ik )
Deze zomer rijden ? ( vast niet ) |
|
||||
|
||||
Nee das wat enthousiast, reken eerder volgende zomer
|
|
||||
|
||||
Volgend jaar inrijden aan de Wörthersee
|
|||
|
|||
Altijd mooi zulke projecten!
|
|
|||
|
|||
Is hij al terug van de straler ?
Of ben je druk met je nieuwe project |
|
||||
|
||||
Nee jammer genoeg nog niet, zou m vandaag halen maar ze hebben t een beetje druk dus hij is nog niet af, hopelijk volgende week. en het andere project gaat als een malle!
|
|
|||
|
|||
benieuwd naar het volgende project , wat dat ook mag wezen ...
|
|
||||
|
||||
"nieuwe" daily maar die is al af, iets met 2 wielen en een blauw plaatje achterop
|
|
||||
|
||||
Quote:
L |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
aha, ook bezig met zoiets .
Leuk voor de zomer , zonder helm cruisen ....top |
|
||||
|
||||
is hij al terug?
|
|
||||
|
||||
nope, duurt nog een week langer..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Seffes is de kas terug aan het roesten voor je hem terug hebt... Veel succes met het verdere verloop, het begint spannend te worden!