|
||||
|
||||
Let the paint begin,
aankomende week de G60 naar buiten halen en een cabinetje afplakke in de box sebring velgen spuiten de stalen velgen van de station spuiten later komen de zijspiegels aanbod en het omhoog komende deel van het schuifdak ook de houders van de wissers kunnen wel een lakje gebruiken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:39. |
|
||||
|
||||
Heel fijn g60 exemplaar dit!
Zuinig op zijn... |
|
|||
|
|||
Quote:
+ 1 gewoon een dikke Mk2 die alleen maar beter kan worden!
|
||||
|
||||
Thnxx beide!
aangezien ik beslote heb de respray op de lange baan te schuiven ga ik me toch maar bezig houden met het netjes maken van wat kleine dingetjes waardoor het geheel straks toch weer wat netter zal zijn als alles straks gespoten is etc ga ik is wat roest plekjes behandelen ook
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
mooie schone auto man echt een dik exemplaar
|
|
||||
|
||||
zo vandaag maar is aan wat beunwerk begonnen
met wat plastic een cabinetje beetje in elkaar gebreje bandjes afgeplakt alles nog is netjes geschuurd zonodig en ontvet en de eerste lagen primer gespote
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:44. |
|
||||
|
||||
weer stapje verder
naafkapjes alvast in de kleur vind het wel mooi nu ook het omhoog komende deel van het schuifdak netjes zwart aan het maken had daar nog een losse van liggen daarna alleen de spiegels nog maar die spuit ik wel even thuis als de G60 weer binnestaat
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:45. |
|
||||
|
||||
zo de velgjes zijn klaar en voor die 4 tientjes lak vind ik het prima, ze winnen geen schoonheidsprijs maar ben best tevrede tis maar voor de wintermaandjes als die binne staat en Apk voorlopig
mocht ik ze echt gaan gebruike laat ik ze liever stralen poedercoaten etc G60 weer terug gebracht naar de box gebracht, van het weekend of aanokmende week even de zijspiegels er af halen en die maak ik dan nog even mooi zwart dat is wel hard nodig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:45. |
|
||||
|
||||
zo dicht bij mijn huis en dan kom je niet eens ff langs ?
is denk 500 meter bij mijn huis vandaan wel leuke foto`s , nooit aan gedacht om daar foto`s te maken Quote:
|
|
|||
|
|||
Vandaag zag elke auto, en de velgen die je gespoten hebt er weer netjes uit john!!! was even gezellig vandaag! tot de volgende keer he hopenlijk dan de Bora!
|
|
|||
|
|||
dikke combi
beunhaas knikkerbussen spuitert
|
||||
|
||||
Knikkerbussen al the way beide setjes zijn gelukkig voor de winter anders had ik het niet zo gedaan
Quote:
Thnx stefan, was gezellig indd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ff vraagje, ik zie bij de eerste foto's van dit topic dat je golf airco heeft en waarschijnlijk had nu er een g60 in ligt. Ik ben nog opzoek naar een bedieningspaneeltje voor een golf met airco. Wil je indien de jouwe overbodige is eventueel ruilen tegen een gewone?
|
|
||||
|
||||
moet je helaas teleurstellen heb het gehele systeem nog compleet in de auto zitten enkelt alles onder de motorkap is gedemonteerd maar heb ik ook los erbij laat het liever compleet zoals het is
Morgen worden er banden om de sebrings gelegt en haal ik een vervangende bak voor de G60 zal dan wordn gereviseerd enzo foto's zullen volgen
|
||||
|
||||
Zo vandaag was weer een druk dagje, eerst de variant weggebracht voor CV had er zelf geen zin meer in
daarna met de Variant de pad op gegaan banden om de sebring velgjes en onder de station gegooit oude velgjes bande vanaf gehaald en een vervangende bak meegenomen voor revisie en nog even de zijspiegels eraf gehaald voor een kleurtje zwart begin volgende week
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:49. |
|
||||
|
||||
Spiegeltjes weer mooi zwart:
helaas het logo gesloopt wat achterop hoort dus daar moet ik een nieuwe voor scoren
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:51. |
|
||||
|
||||
vandaag even wat tijd gevonden om de G60 op de sebrings te zetten
binnekort wil ik nog even met de auto de brug op om alle eventuele mankementen etc op een rijtje te zetten.. dan gaat de auto erg vroeg de winterslaap tegemoet dit jaar ga het wat rustiger aan doen met de auto's, eerst nog aan verkopen gedacht maar dat vind ik toch wel erg zonde! liever iets rustig er aan en houden voorlopig en technisch in iedergeval in orde zetten. maybe dat de fun weer terug komt als ik zonder problemen kan rijde nog een laatste foto van de G60 voorlopig.. update's gaan wel weer volgen als ik wat spul bij elkaar heb verzamelt aankomenden maanden..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:54. |
|
||||
|
||||
Iid ,verkopen kan altijd nog ! Blijft toch een mooie auto , de g60
|
||||
|
||||
jaa hij is nog lang niet naar mn zin, maar krijg een verkoop in iedergeval zeker nog niet over mn hart!
voorlopig de auto dus lekker schorsen sparen en het ding teschnisch in orde zetten.. als ik dan een siezoen zo goed als zonder problemen kan rijde ben ik al snel tevrede en zal de lol er in snel weer terug zijn denk ik!
|
||||
|
||||
Toch nog even een updateje
gister avond bij de oude eigenaar de auto even op de brug gehad wat dingen door gesproken kijken wat er niet naar mn zin is etc! vandaag de auto nog een laaste keer gewassen wat foto's gemaakt binnegezet en van de week gaan we schorsen na gister avond zijn er wat dingen waar ik nog even goed over na moet denken kwa werkzaamheden en kosten, punten die ik in iedergeval beet ga pakken zijn: - Versnellingsbak revisie - Remmen rondom vernieuwen - Remklauwen opknappen - Aandrijfassen opknappen - VWMotorsport steunenset plaatsen - 4-2-1 spruitstuk plaatsen - Diverse delen netjes maken spuiten - Diverse samco slangen aanschaffen en monteren - 2 kleine olie lekage's oplossen De punten die me gister aan het denken hebben gezet na een praatje zijn: - Onderkant kaal maken - Roest achterstewielkast bij de vulhals benzine tank - Terug een bewerkte lader - Dik inlaatspruitstuk Verder natuurlijk kleine zaken die ik nog tegen ga komen zullen ook verholpen of gefixt worden! zijn dus een hoop dingen zeker maar ook een hoop dingen nog niet alles nog eens goed op een rijtje zetten. Voor ik echt aan de werken zal beginnen zitte we in het voorjaar van 2012 tot die tijd sparen spullen verzamelen na denken etc word vervolgd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 28-03-2016 at 20:56. |