|
||||
|
||||
Golf Rallye G60
Nu al weer een jaar in mijn bezit, zo ook een jaar lang niet naar omgekeken is het toch tijd geworden hem langzaam weer wat netter te krijgen.
Dit is de staat zo als hij was. Wat er dit jaar nog gaat gebeuren: motor revisie ( Ruud 16v-g60 ), g-lader revisie ( Ruud 16v-g60 ) auto word voorzien van een verse laklaag incl. de motorruimte. Ik heb de Rallye vanmorgen naar Ruud gebracht om de oude motor eruit te halen, zodat ik de Rallye dinsdag naar de spuiter kan brengen om de motorruimte te voorzien van een verse laklaag.
Last edited by R32 : 24-07-2011 at 19:11. |
|
||||
|
||||
toch zelf mee aan de gang?top
|
||||
|
||||
Quote:
Ja haha, ik had hem te koop staan maar gelukkig is hij niet verkocht . Had ook wat anders aan mijn hoofd .
Last edited by R32 : 24-07-2011 at 18:07. |
|
||||
|
||||
Hee rich, succes kerel!
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Rich, thanks man
|
|||
|
|||
Mooi dat die word opgeknapt!
Wat voor wielen gaan er onder komen? |
|
|||
|
|||
goed bezig Richard!
keep us informed |
|
||||
|
||||
Ik zie een Rallye...en een R32....1 en 1 is 2...ik zou een Rallye R32 maken!!!
O wacht...dat heb je al gehad Succes met je plannen Richard.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
ben benieuwd plannen klinke top
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe deze gaat worden.
Kleurtje ben ik stiekem ook wel een béétje jaloers op.
|
||||
|
||||
mooi! franse import?
|
|
||||
|
||||
Ja Chris Rallye R32 heb ik al gehad, deze blijft wat meer standaard.
Wat velgen betreft hou ik dit hou nog even voor mijzelf . Guido, ik probeer zo veel mogelijk op foto bij te houden dus dat gaat wel goed komen bij deze nog een foto van mijn nieuwe aanwinst waar ik lang naar op zoek ben geweest maar uiteindelijk toch heb gevonden ( gewoon in Nederland). Het is inderdaad een Franse import, vorig jaar ben ik hem daar gaan halen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik probeer hem zo netjes mogelijk te krijgen , jij heb er destijds toch ook een gekocht . Ja deze kleur blijft hij ook hoor, ik kan er wel wat leuks van maken .
|
|||
|
|||
Quote:
Mooi Richard. en erg mooi dat je die luchtsleuven voor de remmen nog nieuw hebt kunnen vinden ,daar mist namelijk altijd de rechter van Heel veel plezier en succes Richard |
|
||||
|
||||
Veel succes met je Rallye en laat ons af en toe meegenieten hoe de zaken er af en toe voor staan.
Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
Ben er ook zeker wel blij mee dat ik ze me aangeboden werden (nog helemaal nieuw), ik had de hoop al opgegeven omdat de meeste Rallye's ze niet meer hebben.
Hoi Piet, ik wil eigenlijk zoveel mogelijk foto's van opbouw plaatsen. Hij zal niet helemaal standaard worden/blijven, hij blijft wel rood en de 1.8 g60 en het interieur blijven zoals het is.
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig. Rood staat een Rallye altijd erg mooi. Die remkoelkanalen zijn ook een leuk detail inderdaad. Ik was ook zo blij als een kind toen ik een setje kocht vorig jaar. Ik heb inderdaad destijds ook een gekocht, Graphit Grey. Toevallig vandaag nog eens buiten geweest. Helaas niet om te rijden (dat moment zal nog wel even duren...), maar om weer eens een verloren uurtje eraan te spenderen. (roest aan tankhalsbevestiging, check dit goed als je een auto nieuw opbouwt! )
http://www.vwclubparkstad.nl Last edited by Turbo-Variant : 25-07-2011 at 20:56. |
|
||||
|
||||
Heb je ze eindelijk gevonden Richard, zo word die eindelijk compleet!
Zie uit naar worthersee 2012 Moet hij zeker mee. |
|
||||
|
||||
Succes Richard! We hadden het er op VolksDub al ff over, maar leuk om hier ook te zien dat je weer aan de slag gaat! Ik ben benieuwd!