|
||||
|
||||
Zender naafkappen nog te verkrijgen?
Ik laat op het moment mijn 15" zenders verdichten, maar de naafkapjes die erin zaten zijn lelijk en van 1 is het pootje afgebroken. Dus ben op zoek naar nieuwe naafkapjes, zijn deze überhaupt nog te krijgen? Zoja, dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt
|
||||
|
||||
Ik zou dat ook wel eens willen weten Maar welk type zoek je ik heb namelijk 2 setjes met allebei andere naafkapjes wel allebei orgineel zender!
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf een setje 14" en 15" zenders. In beide setjes zitten dezelfde naafdopjes bij mij. Zo te zien heb jij 2 setjes 14".
De foto's die jij post, heb ik de naafkapjes op de eerste foto. Maakt mij eigenlijk niet uit welke naafkapjes ik vind, als het maar nieuwe zijn. Cult-wheels heeft ze ook niet meer heb ik via mail begrepen. Dus hoop wat te vinden op ebay.de. En fabriek mailen heeft ook weinig zin, aangezien hun bijna niks meer maken.
|
||||
|
||||
ik heb 2 setjes 13''
Misschien dat ze passen en dan verkoop je die velgen weer http://auto-onderdelen.marktplaats....en-15-inch.html Last edited by Der Ghopmeister : 25-07-2011 at 05:12. |
|
||||
|
||||
Kon op de foto's je maten niet aflezen :P Aangezien 13" en 14" dezelfde spaken hebben met die boutjes, 15" heeft rondom 20 boutjes.
Was eigenlijk niet van plan er nog een setje wielen bij te kopen :P Blijf de moed hoog houden en houd mp.nl en ebay in de gaten.
|
||||
|
||||
Was zo maar een idee
|
|
||||
|
||||
Iig bedankt voor het meedenken.
|
||||
|
||||
Iemand nog een adresje waar ik het evt zou kunnen proberen?