|
|||
|
|||
Volkswagen Golf 1.6 Diesel OEM+ (Retro) '89
Hallo iedereen,
bij deze zet ik mijn Mk II te koop/te ruil. Bondige uitleg: - Bouwjaar: 1989 - Brandstof: Diesel - Km's: 260D (Bolt nog altijd als een klokje!) - Aantal versnellingen: 5 - Schroefset: Kw Variante 1 (gekeurd als verlaagd voertuig) - Kleur: Audi bruin (2jr terug opnieuw gespoten) - Rims: BBS RM 012: 7,5J, hart in de kleur van de auto gespoten - Interieur in onberispelijke staat: * Bruin velours interieur (Uniek!) * Bruine dash, met chromé lijntje * Wolfsburgstuur Enkele foto's: Te koop: Prijzen: - Op Bbs Rm's + stalen velgen erbij + keuring: €4750 - Op stalen velgen + keuring: €4000 - Op stalen velgen zonder keuring: €3850 (Geraakt zonder problemen door de keuring) Te ruil: - Liefst ruilen tegen een Diesel met Max 85kw (Evt. zou naft ook kunnen.) - Recenter model (= post '92 liefst) - Geen opleg langs mijn kant - VAG! (Liefst Golf 3-familie) Voor extra info/ander foto's: - PM Deze auto is "maniakaal" onderhouden! Te bezichtigen in Alken (Kortbij Hasselt - België) Last edited by Voske89 : 23-07-2011 at 19:38. |
|
|||
|
|||
ff offtopic....
wat een dikke golf!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt! Kopen?? Bij deze een upje Last edited by Voske89 : 23-07-2011 at 19:40. |
|
|||
|
|||
nou.....ik heb wel een MKIII variant 110pk gt tdi staan!
maar er zal wel teveel bij moeten dus schiet niet op! |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up