|
|||
|
|||
stationair eerst naar 3k daarna schommelend tussen 1.5 en 2.5k
Hallo,
Mijn 1.6 vento uit 97 heeft de laatse tijd wat probleempjes soms als ik hem start schiet die direct naar de 3000 toeren daarna zakt die naar 1500 en schommeld die tussen de 1500 en 2500 soms als ik hem opnieuw start schiet die alleen hoog in de toeren en loopt daarna normaal het is wel steeds iets erger geworden eerst deed die het hooguit 1x in de week .. dan starte ik hem opnieuw en deed die normaal en liep die netjes 900 stationair maar nu schommeld die bijna altijd Iemand mieschien een idee ? |
|
||||
|
||||
hallo ..
wat voor motor heb je het over ..code auto al uit laten lezen ?kom je veel te weten vrgr gooigolf . |
|
|||
|
|||
Geen idee welke motor kun je dat ergens zien ?
Auto niet laten uitlezen Laatse 2 dagen loopt die weer normaal soms doet die het nog mieschien iets met het weer te maken ? iets van valse lucht ? |
|
||||
|
||||
Quote:
je kan eens met remreiniger ,, bij je vacuumleidingen langs .. je kan meteen horen als hij dat opzuigt ,, anders even laten uitlezen ,, motorcode staat wel in je kofferbak sticker ,, vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
En niet met remmenreiniger in de buurt van je bougiekabels komen
|
|
||||
|
||||
heb wel een site met handige tips gevonden.
http://www.passat35i-forum.nl/modul...=2109&view=next Bij mij heeft dit wonderen verricht