|
||||
|
||||
Meestal aan het einde van dat soort evenementen. ben ook benieuwd , hoop tuperware die kant op
|
|
||||
|
||||
kunnen ze nog wat aan verdienen al dat gespoten plastic..
|
||||
|
||||
Zaterdagavond, arthur in 't veer bij Ekelschot
|
|||
|
|||
Quote:
nee was er wel , ben om 6 uur vertrokken van af de parking van het chauffeurs-parkeerplaats/cafe op industrieterrein stond collega van me |
|
|||
|
|||
om 9.15 alberto in de passat.... reed burgum uit richting huis denk ik zo
|
|
|||
|
|||
Quote:
was naar arts geweest sorry niet gezien Martine Bas wel gezien op Quatrebras |
|
|||
|
|||
Quote:
tjonge jonge mij missen in mn mooie volvo...... |
|
|||
|
|||
In Gorinchem staat een blauwe kever, heel laag en oldskool , staat ook een ratlook t1 busje en op een andere plek in gorinchem staat nog een groene oldskool kever, zijn deze van iemand van het forum?
echt super mooie auto's! Foto's: |
|
||||
|
||||
Quote:
Die onderste bus is van Marco versluis, volgens mij horen die kevers er ook bij |
|
||||
|
||||
Zojuist downtown hier: een erg frisse rode mk2 met redelijk wat "details" op zwarte velgen. Iemand van hier ??
|
|||
|
|||
Quote:
spijt me Martine ...volgende keer zal ik extra zwaaien |
|
||||
|
||||
Zonet Gerk in de Bora, in Drachten. Zo tegen vijf uur reed je langs Hart In Friesland.
|
||||
|
||||
Heeft Gerk een een witte Bora met US bumper + kentekenplaat aan bestuurderszijde?
Die reed vanmiddag rond 17:30-17:45 door de Schoolstraat in Burgum. Ik zat aan de patat bij Reti en de passat stond net om de hoek naast Scapino. Dikke bak!!! Last edited by Moses : 12-07-2011 at 17:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep! En donkergrijze matte velgen, rode centercap.
|
|||
|
|||
Quote:
lekkere patat bij Jaap Reti jup dat is Gerk zijn Bora |
|
||||
|
||||
Straks bij mijn werk in Echt een gecamoufleerde Passat station, ouder model. Op de bestuurderskant een witte 'Volkswagen' sierlettersticker. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
Quote:
Yups! Dan heb ik Gerk gespot \(^_^)/ En de patatjes met frico smaakten super bij Rens! |
|
|||
|
|||
Quote:
o was Rens er kan ook ... doe ze de groeten van me als je er weer eens komt Freddie |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik zeker doen, kom er regelmatig en soms zit ik even achterin met een pot bier... |