|
||||
|
||||
Poeh hey... Dat was me toch wel even een geslaagd weekend!!
Grote hulde aan de organisatie, wat een TOP MEETING , TOP WEEKEND , het was zeer geslaagd!! Veel mensen gesproken en leren kennen. Gewoonweg mooi. Op naar VOLKSDUB 2012!! Heren van de organisatie SUPER! Tot volgendjaar...
|
||||
|
||||
9 & 10 juli 2011 was het weekend van Volksdub. Zaterdag 's morgens de auto ingepakt en de caravan te voorschijn getoverd om af te dalen naar het Limburgse Well. Half 1 stonden we voor de poort. Het plekje achter in de hoek was voor ons. Eerst een echt biertje gepakt, daarna de partytent op gezet. Er waren al een hoop bekenden, dus het zou een gezellig weekend worden.
Toen de party tent stond, kregen we telefoon: Tinus aan de draad: m'n versnellingsbak rookt! Heb hem proberen uit te leggen dat dat zo hoort, maar daar geloofde hij niet in. Hij heeft zich dus laten helpen door de ANWB. Jan fungeerde als taxi om hem ergens in de buurt van Ede op te pikken. De rest van de zaterdag stond in het teken van gezellig buurten en biertjes pakken De zondag was het voornamelijk bij komen en plaatjes schieten. Stonden hoop mooie auto's bij elkaar en al met al heb ik heel wat plaatjes geschoten. Als klap op de vuurpijl mocht ik ook nog een prijs mee naar huis nemen, een plekkie in de Hall of Fame. Heren van Volksdub: bedankt en tot volgend jaar. sneakprevies, de rest op www.vw-speed.nl mooie emmer , overigens meer emmers gespot
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jeej Toch mijn Jetta nog op een foto Was idd weer een super meet Alles was goed geregeld. Volgend jaar maar weer met een goed luchtbed Organisatie: Jullie hebben wel een dikke pluim verdiend
|
||||
|
||||
Zo dan! Lag uiteindelijk tegen twee uur in mijn nest. Maar die paar korte nachten waren het meer dan waard!
Heel erg gezellige sfeer, enorme opkomst, veel gepraat en gelachen. Wat een weekend! Tot volgend jaar
|
||||
|
||||
ruurd gespot
topfoto,opper
|
||||
|
||||
Hé De Pul! Nep fries! Haha
|
|||
|
|||
Foto's volksdub
Volksdub was ook dit jaar weer dik inorde! Ik vond de plaatsing van de wagens beter dan het jaar voordien, kheb me goed geamuseerd en weer
wat foto'kes geschoten. Preview: Selectie van mijn foto's: http://s972.photobucket.com/albums/...ske89/Volksdub/ Grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe....gaat ie in z'n corrie zitten forummen als de bar allang open is
|
|||
|
|||
Quote:
Echt een van de dikste MKIII's die ik heb gezien! Na afloop reed ik nog achter je in een paarse g40 en het zag er echt netjes uit En de meeting zelf vond ik echt super geslaagd! Mooi weer, mooie auto's en lekkere hamburgers! Echt een goeie dag gehad gister! Volgend jaar zeker weer van de partij!
MK2 CL VR6 vwclubparkstad.nl Last edited by PoloLG : 11-07-2011 at 16:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
En de bar was nog lang genoeg open om later na nog te drinken.
|
|||
|
|||
Quote:
Ah gij zijt dat merci merci man die van u zag er ook wel goed uit , zeer knap zicht om in mn spiegel te zien , hebt gij goude velgen kan da?? want dan heb ik nog een foto vn u auto gemaakt , zal di dn st via pm |
|
||||
|
||||
Zo, ook nog effe reageren want daar was ik gisteren niet meer toe in staat Streepjes op de weg leken op een gegeven moment wel een achtbaan, volgende keer toch maar een beetje rustiger aan met de alcoholica.
Wat was het wederom weer een oergezellig feest daar in Well. Alles tip top geregeld geen enkel commentaar. Weer, muziek, sfeer, Bbq , drankjes , snacks, ijs, ontbijtje, koffie, wc, douche invulling terrein etc. alles dikke prima. Dag erop was ook super, wat een opkomst en vele mooie wagens mogen bewonderen. Topper voor mij was toch echt de beige GolfII uit Duitsland met Vr6, holy shit wat heeft daar een tijd en werk aan gezeten, super tot in alle details. Volgend jaar zeker weer van de partij. Ook nog in de prijzen gevallen in HALL OF FAME, geweldig. Mannen/vrouwen van Volksdub, bedankt en tot volgend jaar. |
|
|||
|
|||
Hééle mooie foto's weer Mark!!
ff héél kort met elkaar gesproken,leuk dat je er ff was! Ben benieuwd naar de rest van je foto's |
|
||||
|
||||
Quote:
Had hem extra zo neergezet, dacht dat je daar wel een foto van wilde maken.
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk dat je er was "ouwe" Iedereen bedankt voor het leuke en gezellige weekend! Ik ben nog steeds moe en ik heb toch nog een paar blauwe plekken ontdekt van mijn val Kom maar op met die foto's en links! |
|
||||
|
||||
Quote:
erg gezellig met ed...