|
||||
|
||||
Benieuwd naar de pictures............
|
|
||||
|
||||
kijk het morgen ochtend nog wel even aan of ik ga of niet.. zijn paar mensen afgehaakt en om nou alleen heen en weer te gaan even kijke of ik daar zin in heb..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
was dat nou weer stadgenoot ....... appie kent er waarschijnlijk ook niemand kom gewoon lekker joh |
|
|||
|
|||
VWMovement is morgen ook present met 3 auto's vanuit het Zeeuwsche.
|
||||
|
||||
Quote:
haha is indd al geregeld, moet in tilburg even een tussenstopje maken om iemand op te pikken en dan rij ik door naar limburg
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand? Volgens mij is er al een mini meet bij de mac om 9 uur
|
||||
|
||||
jaa weet ik maar ben pas een uurtje later in tilburg
|
||||
|
||||
Live vanaf Volksdub! Helaas nog geen foto's want ik kan ze nog niet uploaden.
Het is hier in ieder geval goed voor elkaar!
|
||||
|
||||
Zo gezellig dat je gaat staan volksforummen tijdens die dikke party?
Wij komen er zo aan!
|
||||
|
||||
Hierbij alvast de foto's van zaterdag:
DJ Mayk Froyx & DJ Marco Martinez @Work Het was wat mij betreft en zeer geslaagde middag en avond,de sfeer was erg goed Compliment voor de organisatie,alles was top geregeld |
|
|||
|
|||
Hmmmm ben ik weer is jarig ,mis heel wat moois zo te zien...ben benieuwd na nog meer foto's..zal vanavond het zeker even gaan bekijken tussen de visites door
|
|
||||
|
||||
Ik ben net terug!
Veeel mooie (bekende) auto's! Foto's zal ik strax online gooien.
|
||||
|
||||
wat een geweldig weekend.....ben net thuis,kan ik eindelijk slapen
|
||||
|
||||
ben net weer terug
heenweg in colonne was wel geslaagd , we vertrokken een beetje laat uit barendrecht maar dat mocht de pret niet drukken . het weer was super en de meeting was perfect geregeld complimenten aan de mensen die dit geregeld hadden . ik heb niet veel foto`s maar zal ze hier even posten voor de show [img] [/img] op de terugweg zwierf er rond maassluis ineens een mooie cabrio om me heen . geen idee wie het was |
|
||||
|
||||
Hier mijn foto's:
|
||||
|
||||
ook net weer terug, paar bekende gesproken. heb niet veel foto's gemaakt alleen van een paar mk3tjes voor inspiratie
|
||||
|
||||
hihi
|
|||
|
|||
was een super meeting
de minpuntjes van vorig jaar waren goed opgenomen bbq en wc waren top geregeld en de zandweg was super het enige min puntje vond ik de muziek s,avonds er was helaas niet veel afwisseling aangezien er ook mensen zijn die niet van die muziek houden onze vrienden kring houd van rock muziek (volbeat metallica etc ) maar iedereen heeft zijn eigen soort muziek dus de tip voor volgend jaar is wat meer afwisseling in muziek van nederlands tot top 40 en van hardcore tot hard rock maar het kon zeker de pret niet drukken dus heb een super weekend gehad keep up the good work en kan niet wachten tot volgend jaar ps wil geen zeikerd zijn maar wil alleen feedback geven |
|
||||
|
||||
Zo, net terug thuis.
Was weer een top weekend! Het weer is alles meegevallen en de kater ook Hier alvast een foto, de rest volgt nog.
|
||||
|
||||
zo ook weer terug, ik wil de mensen van de organisatie bedanken voor het leuke weekeinde!!
en ook de mensen waar ik het weekeinde mee heb gesproken en de mensen waarmee ik er een leuk feestje mee heb kunnen bouwen was erg gezellig alleen weinig tot niet geslapen!!! mensen tot op de volgende meeting!!! |