|
||||
|
||||
Aandrijfas/spagettispruitstuk probleeem
Ik heb een probleem met een 4/2/1 uitlaatspruitstuk op mijn mk1 1.8 8V.
Spruitstuk past goed,alleen komt de rechter aandrijfas tegen het spruitstuk met montage,spruitstuk moet zeker 2 cm na achter toe. Kan de as niet eens op de flens krijgen. Het is een supersprint spruitstuk type 22231,kan hier alleen geen info over vinden. Kan het zijn dat het een G60 spruitstuk is en dat de reden is dat het niet past????? De bocht die over de stabilisatorstang komt ,komt ook niet mooi uit..moet zeker ook 2cm na achter,zodat die er mooi boven komt. Het spruitstuk heb ik 4 jaar geleden al eens gekocht,maar heb de rekening niet meer. Goet,n uut Twente |
|
|||
|
|||
Volgens mij is het spruitstuk voor een golf II. En als ik mij niet vergis staat het motorblok (wat natuurlijk wel hetzelfde is) iets rechter op in de motorruimte. En het subframe is anders. Een scirocco II spruitstuk moet wel passen. Succes.
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook gehad! Heb precies op de plek waar de as tegen het spruitstuk aan komt, een 'deuk' in het spruitstuk geslagen, met een hamer. Spruitstuk in de bankschroef, warm stoken met een brander, en vervolgens met een hamer de pijp een stukje 'platter' slaan. Heb dit wel met beleid gedaan; veel opnieuw monteren en passen....
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry,maar dit is niet mijn manier. |
|
||||
|
||||
Zou ook mijn manier niet zijn bij zo'n project; op zoek naar een goed spruitstuk zou ik zeggen
|
|
||||
|
||||
heb je foto van het spruitstuk.
|
|
||||
|
||||
Nee het was ook ckr niet mijn manier! Maar het spruitstuk was geleverd door Bolku en die vertelde mij dat dit niet anders kon! Ik heb een automaat en dat zou ermee te maken hebben.....
Ik kan je vertellen dat ik er goed ziek van was dat het niet pastte, want een Powersprint uitlaatlijn en een spaghettie spruitstuk is niet goedkoop. Maar uiteindelijk ziet het er nu supernetjes uit! Je kunt niet zien dat er een deuk ofiets inzit, het is enkel wat platter, maar zelfs dat valt niet op!
|
||||
|
||||
Ik moet zeker 2 cm speling winnen,dus als ik een pijp met een diameter van 50 mm ,20 mm moet pletten komt dat niet goed.
|