|
||||
|
||||
Quote:
hoi petje gewoon naar barendrecht komen das het makkelijkste . |
|
||||
|
||||
wij komen ook maar rijden helaas niet mee, vertrek vanuit het westland we zullen later arriveren op well denk pas rond 11 uur half 12
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
en niet gaan klagen over wachten aan de poort he, als er zo'n mega collonne aan komt rollen
|
||||
|
||||
Ik moet helaas afhaken. Het originele plan was dat zaterdag er een nieuw dakje op de cabrio gezet zou worden. Helaas kan die persoon door een uitnodiging van een bruiloft niet meer op zaterdag en heeft het verplaatst naar zondag. Goed nieuws voor de cabrio...maar kan dan helaas niet met het kanon de weg op..Bij een volgende ben ik er weer bij.
Zag dat er ook liefhebbers zijn uit Waddinxveen (e.o.) waar ik zelf woon dus misschien de volgende keer leuk om daarbij aan te sluiten.
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom spreek je niet af op volksdub zondag? Hebben we een mooie demonstratie en Kan hij meteen wat reclame maken |
|
||||
|
||||
Quote:
een mini meeting voor de poort ik zal wel me thermoskan met koffie meenemen voor de zekerheid word mijn eerste meeting dus ben benieuwt of het net zo indrukwekkend is als op al die foto reportages |
|
||||
|
||||
Quote:
Op zich een leuk idee, geen idee of hij dat ziet zitten maar ik zal het voorleggen! Kan zakelijk gezien inderdaad best interessant zijn.
|
||||
|
||||
Er zijn nog meer vw-ers die aan willen sluiten onderweg volgens SlimMasterShady, dus misschien even handig om de route vast te stellen?
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je ook waar deze mensen willen aansluiten? Ik ben niet zo'n held in kaartlezen (ben verziekt door de nav die ingebouwd zit in de daily), ik volg wel, dus als er iemand een route kan uitstippelen heel graag!
|
|||
|
|||
Quote:
Vanuit barendrecht geeft hij het snelst (google maps): A16-->A58--> Tilburg --> A58-->A67-->A73-->N270 Dus gok dat dit de route wordt? |
|
||||
|
||||
Om kwart over 9 staan wij bij de mcdonalds in tilburg
|
||||
|
||||
Het nieuwe lijstje:
-luchtpomper -vdwal -buikschuiver -svenfgtf -wietse -bekirvr6 -zentse -profm En vanaf hier zelf invullen want ik ben het spoor bijster!!! Wordt wel een gezellig ritje denk ik zo!
|
|||
|
|||
Het nieuwe lijstje:
-luchtpomper -vdwal -buikschuiver -svenfgtf -wietse -bekirvr6 -zentse -profm -marcel--46 Bij deze me eigen ook aan het lijstje toegevoegd. |
|
||||
|
||||
-luchtpomper
-vdwal -buikschuiver -svenfgtf -wietse -bekirvr6 -zentse -profm -marcel--46 -kleinet0m Ik ben ook van de partij! tot dan! |
|
||||
|
||||
-luchtpomper
-vdwal -buikschuiver -svenfgtf -wietse -bekirvr6 -zentse -profm -marcel--46 -kleinet0m -SlimMasterShady Wij sluiten bij Best aan! Extra 'volk' dat onderweg nog wil aansluiten is er niet meer wat ik te horen heb gekregen. A2 --> A67 --> A73 --> N270 Deze route is het snelst. A2 --> A67 --> N279 --> N270 Deze route is 3 minuten langer, maar qua kilometers minder lang.... Maar wij volgen wel! Tot zondag!
|
||||
|
||||
-luchtpomper
-vdwal -buikschuiver -svenfgtf -wietse -bekirvr6 -zentse -profm -marcel--46 -kleinet0m -SlimMasterShady -Vento-Loco + buddy
|
||||
|
||||
-luchtpomper
-vdwal -buikschuiver -svenfgtf -wietse -bekirvr6 -zentse -profm -marcel--46 -kleinet0m -SlimMasterShady -Vento-Loco + buddy -Appie |
|
||||
|
||||
Quote:
van de wal kan volgens mij van het lijstje af |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus die willen niet meer aansluiten?