![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een Golf G-60 IC liggen 600 euro
intercooler pakking alu bocht alle slangen an klemmen aanwezig ( past ook in corrado) ALLEEN COMPLEET TEKOOP |
|
|||
|
|||
![]() niemand
|
|
|||
|
|||
![]() is dit ook met radiateur dan ?
|
|
|||
|
|||
![]() nee radiateur zit er niet meer bij hij heeft in een corrado gezetem met kleine radiateur
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zou graag een paar foto's willen zien van de complete set.
En eventueel wat afmetingen, het moet in een MK1 passen. B.V.D. |
|
||||
|
||||
![]() Er is zo geen foto van deze set, heb alleen een foto van ingebouwde versie.
Er zit gewoon alles bij om hem te installeren alleen de radiateur niet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een G60 IC van een golf of rallye past niet 123 in een golf1. Een Rallye IC met G60 past helemaal niet. Een Golf G60 moet je het front aanpassen, of de IC inkorten. Door er 3 rijden af te halen, en opnieuw te laten lassen. Het is maar dat je het weet. |
|
||||
|
||||
![]() Kan dan waarschijnlijk beter de IC aanlaten passen, als dat een beetje te betalen is teminste. Ik heb de motorruimte al in de kleur (alusilber) namelijk.
De radiateur moet ik toch ook laten inkorten, daar heb ik al een bedrijf voor gevonden. Daar zullen ze waarschijnlijk de IC dan ook wel voor mij kunnen aanpassen. Alléén vind ik die 600,- euro nog steeds belachelijk veel geld. Ik heb wel 6 IC's liggen maar die zijn allemaal van TDI's en natuurlijk niet zulke grootte als die van een golf G-60. Is 600,- euro een normale prijs? Wat voor IC heb jij er voor GTI1-G60. Last edited by stiffmeister : 07-02-2005 at 22:10. |
|
||||
|
||||
![]() @stiffmr.
Het is een vrij normale prijs wel kun je met een beetje geluk een setje voor 500 scoren. Als je het veel geld vind. Waarom pak je niet die van een sprinter of een LT? 75 a 100 euro Moet je wel een 180 bocht regelen en slangen. 200 euro
|
|||
|
|||
![]() ik heb wel fotos wie wou er een foto Deze set is wel helemaal kompleet allee radiateur niet
|
|
||||
|
||||
![]() komt u maar.....
Last edited by stiffmeister : 08-02-2005 at 18:42. |
|
|||
|
|||
![]() stuur ff mail naar mij voor foto
|
|
||||
|
||||
![]() wim.v.dijk@planet.nl is zijn meeladres stijfmeester.