|
||||
|
||||
super!!
hoepels staan hem goed! ziet je wel een keer voorbij cruisen met de sixpack
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Kijk dat ziet er beter uit Benieuwd naar wat foto's!
|
|
||||
|
||||
Thnx voor de positieve reacties
Zal vant weekend wat foto's maken! |
|
||||
|
||||
Hierbij nog een paar foto's van afgelopen zaterdag...
De volgende dingentjes erop geschroefd -clean us voorbumper -gecleande voorschermen -Kw variant 2 -mam mt1 17 inch 8 en 9 j met acher 25mm spacer -group a rvs uitlaat vanaf de cat -golf 4 gti recaro interieur -raid hp stuurtje -chip -k&n filter -rode bougiekabels Hoop jullie genoeg te hebben voorzien |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Dikke vento hoor heb hem bewonderd op mivw
|
|
||||
|
||||
Thnx! Helaas had et poetsen niet veel zin meer door de regenval 's ochtends...
|
|
||||
|
||||
Stond er eker netjes bij op MIVW, leuk je ff gesproken te hebben
|
||||
|
||||
Idd boy! Altijd lache om het gezicht achter de auto te zien!
|
|
||||
|
||||
Het is weer is tijd voor een update
Om te beginnen heb ik een nieuw setje zomerwielen! Heb mijn mam's geruild met Dennis hier van het forum. Gaat om een setje porsche carerra 2 17 inch 7 en 9j. Ze zullen gemonteerd worden met 35 en 40 mm adaptors. Van het voorjaar 2 nieuwe voorbandjes erom laten draaien. Zijn schuin afgesleten en het profiel was ook niet zo bar veel meer. Helaas toen we gingen passen ben ik er achter gekomen dat 2 tapdraden niet helemaal fris meer waren achter. Deze wilde ik opnieuw laten tappen alleen het was dusdadig weg dat het geen effect meer had.. Toen maar besloten om de schijven+blokken en wiellagers te vernieuwen. Tevens ook de remklauwen gereviseerd.. Is weer een aardig kosten plaatje maar ben toch van plan om em nog te houden. Volgende maand gaan de draagarmen vervangen worden en gelijk maar beurtje geven Als het weer beter gaat worden zal ik is wat foto's posten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gaat mooi staan op de CR7's
|
||||
|
||||
Thnx! Maar het zijn Dz Exclusive's
8,5 et 30 voor en 10j et 20 17 inch.. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Oeps my bad Toch zijn ze vet!
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft niks Hier 1tje van het passen vanmorgen... Helaas niet helemaal op kunnen krijgen. Er zit nu nog 205 aan de voorkant maar dit wordt 195/40/17
|
||||
|
||||
deze wielen vind ik 10x dikker als die Mam, maar daar was ik nooit al gecharmeerd van
|
||||
|
||||
Dat zeggen er meer.. Is wel een love it or hate it wiel idd!
Dit staat ook iets breder
|
||||
|
||||
Idd dik wieltje Yann..
|