#21
|
||||
|
||||
Met versleten interieur verkoopt het niet aan de gemiddelde belastingvrij rijder.
Achterpaneel = wel oud type, dus ga niet van omkatten uit.
__________________
Golf MK2 GTI 8v PB '89 Monza Blue Met. @ Zenders Ford Escort MK3 Estate 1.6 XR3 '85 Volvo S70 2.5 LPG '98 |
#22
|
|||
|
|||
maar het achterpaneel is wel een oud type! Of vw logo is dichtgelast natuurlijk!
Als je gaat kijken moet je ff kijken of onder de kentekenplaat aan de achterkant ook las/plamuurwerk valt te bespeuren! En ff bij chassisnummer kijken/voelen of je daar ook lasnaadjes kunt vinden! Tis wel wat een dubieus ding!! Weet neit waar die staat? Mss dat iemand die in de buurt ff langs kan gaan ofzo!?
__________________
Quote:
|
#23
|
||||
|
||||
het achterpaneeltje is wel van een oud type, waarchijnlijk was het oude interieur versleten en hebben ze een andere er in gezet, dat gebeurd vaker. De knipperlicht en ruitenwisserschakelaar zijn idd van een nieuwer type, maar de alarmlichtschakelaar zit wel gewoon op het dash, dat klopt wel! bij een nieuw type zit deze op de stuurkolom.
middenconsole is er later in gezet, maar dat is een verbetering, ik zou dan die andere asbak eruit halen en de luchtroosters er in zetten. Er is namelijk een tijd geweest dat iedereen de oude types ging ombouwen naar een nieuw type golf 2, deze had waarschijnlijk geen zin om de deuren om te wisselen voel wel even onder spatbordverbreders of de wielranden nog heel/aanwezig zijn. maar als deze verder netjes is, kun je hem best kopen de niet originele onderdelen zijn waarschijnlijk vervangen omdat het kapot was. Het is nu ook al 27 jaar oud! |
#24
|
|||
|
|||
Nou ik ben vandaag even langs geweest. Opzich een leuke auto als je zin hebt om er flink wat aan te gaan doen, het was voor mij simpelweg te veel werk.
Daarbij lekte de motor olie op de grond en dacht ik een tik in de motor te horen. Verder leek hij prima in orde. Ook zat er een deuk in het voorscherm. >> aanrijding? Ook werkte de sloten van de deuren niet, gaan dus niet meer op slot en is de verwarming niet meer te bedienen, de hendeltjes zijn afgebroken. De velgjes waren op een paar belletjes na erg mooi en de banden zo goed als nieuw! Voor de rest was de lak natuurlijk niks meer, vooral de motorkap was aan zijn eind. het bekende plekje onder het voorruitrubber begon met roesten* nog lang niet door*. De spatborden onder de verbreders voelde bijzonder hard aan. ik vond deze auto het geld niet waard en ik wil een auto waarmee ik direct op vakantie kan* bijna direct*. Dit omdat mijn oude auto pas total is gereden door een cheff die mijn auto niet zag staan. |
#25
|
||||
|
||||
Super tof voor het melden van je ervaring van deze wagen! Zo zie je hoe het nog anders kan zijn wanneer je de wagen in het echt ziet..
__________________
Golf Mk7 Variant R-Line 1.5 Golf Mk3 Variant 1.8 Golf Mk2 1.3 Inj Passat b2 32b 1.8 |