|
|||
|
|||
Als het goed is hebben we nog steeds onderstaand lijstje
zouden de mensen even willen reageren of dit nog steeds klopt! en of er evt nog meer mee gaan/willen aanhaken? Dan weten we even hoeveel auto's we hebben. en wanneer we kunnen vertrekken.zonder dat we nog op iemand hoeven wachten.... -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew ) -Piet de harrekiet (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny (Bolfvariant) -Eddy (gti-tdi) |
|
||||
|
||||
bingo
|
|
||||
|
||||
ik zal er ook zijn!!
|
|
|||
|
|||
Zelfde pomp als vorig jaar is prima
Tijd is wat mij betreft ook goed. Wordt het dit jaar koffie en gebak bij het tankstation? |
|
||||
|
||||
The Lady_Jetta staat er nog steeds niet tussen
|
|||||
|
|||||
Quote:
Quote:
Quote:
Mooi zo jongens! Quote:
Als jij gebak meeneemt ,koffie hebben ze bij de pomp wel Quote:
-Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew ) -Piet de harrekiet (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny (Bolfvariant) -Eddy (gti-tdi) -Paulien & Martin (The Lady_Jetta & sub-golfje) Zaterdag +- 11:00 verzamelen HIER bij de laatste Pomp net voorbij Heerenveen Last edited by HannoverEdition : 07-07-2011 at 15:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Aangepast, Tot zaterdag! |
|
||||
|
||||
auch dabei.........
|
||||
|
||||
hangt van het weer af!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Goedzo! Quote:
Hoezo? Weer of geen weer! WE gaan gewoon!! |
|
||||
|
||||
wurd mooi weer
|
|||
|
|||
Quote:
We treffe mooi waar idd en we binne net von Sûker os we ol een bietsje rainwetter krije nou |
|
||||
|
||||
Quote:
He wienie, hest gjin wetterverfe op e auto wol. |
|
||||
|
||||
Quote:
volgens de laatste berichten is hij op waterbasis gespoten |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
11 uur bij de pomp
mooie tijd dacht ik zo dus bingo
|
||||
|
||||
Quote:
neem jij de balletjes mee dan?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Morgen 11:00 verzamelen,als éénieder wil zorgen dat we tussen 10:30 en 11:00 zijn,dan kunnen we iets na 11:00 uur langzaam aan die kant op hobbelen! ik ga nog steeds van onderstaande lijst uit! -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew!?) -Piet de harrekiet (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny (Bolfvariant) -Eddy (gti-tdi) -Paulien & Martin (The Lady_Jetta & sub-golfje) OANT MOARN!! |