|
||||
|
||||
mooi spul:Volkswagen Golf 1.8 GTI 1984 Rood org nl
|
|
|||
|
|||
oem+
|
||||
|
||||
jammer van die nankangs
geintje,serieus mooie auto!
|
||||
|
||||
serieus geld
|
|
||||
|
||||
1e Lak geloof ik niet helemaal..
Zie deze foto's....heeft ie niet gered met alleen een poetsbeurtje.. En ik verkocht deze auto 3,5 jaar terug met rondom deuken en roest...met 270.000 op de teller...en nu heeft ie een ton minder..... Maar staat er wel mooi bij...eerlijk is eerlijk..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 03-07-2011 at 16:41. |
|
|||
|
|||
Heel apart. Of hij moet helemaal klaargemaakt zijn.
Want hij ziet er wel stukken beter uit na die make-over om zo maar te zeggen!
|
|||
|
|||
Vreemd dat hij dan dat deukje links voor dan niet even weg haalt..
|
||||
|
||||
dat deukje zit er idd nog net zo....
|
||||
|
||||
Dacht eerst nog dat ie misschien omgekat zou zijn....import auto met het NL kenteken erop ofzo...maar het deukje rechtsvoor onder de bumper zit er nog in...
Echt een mooie auto op de foto...en dan te bedenken dat ik die GTI 3,5 jaar terug kocht voor 70€...........(ja...70=Zeventig )
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
idd, hij is dus alleen goed maar dan ook goed gepoets.
op de BBS-sen na en een ton gedraaid niks verandert dus. leuk voor iemand die dit niet weet!
|
||||
|
||||
Quote:
Nou...niet alleen goed maar dan ook goed gepoetst hoor....linkervoorscherm was gedeukt,rechterportier ook,paravan (rand onder de voorruit) was echt weg gerot....linker portier andere kleur.. Niet om die auto nu af te kraken,integendeel,hij ziet er mooi uit...maar de verkoper beweert dus dat er nog nooit aan gespoten is....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
De linkerdeur zal dan wel vervangen zijn.
Zie namelijk een kleurverschil en een rot plekje. Dit is er denk ik niet uit te poetsen. Al blijft het op de foto wel een net ding, eerste lak of niet. Edit: Chris was me net voor.
|
|||
|
|||
ik neem aan dat de paravan wel verholpen is, anders zal het wel een natte boel worden binnen.
anders gewoon een mail sturen of er op de bekende plekken roest zit!
|
|||
|
|||
Interieur kan ik nou ook niet 'zeldzaam netjes' noemen.
Yal |
|
||||
|
||||
auto ziet er voor zijn leeftijd netjes uit.
en up |
|
||||
|
||||
Mist wel een aantal typische 84er details helaas, maar wel een gaaf ding!
|
|
||||
|
||||
Nou we tellen mee Johan?
|
||||
|
||||
gti logo grill
|
||||
|
||||
-Verkeerde bumpers
-Grill logo -Pook lijk wat kort op de foto -achterwisser -zwarte dorpels Maar zo op de foto geen gekke auto Hoeveel 84-er GTI's zullen er nog zijn?
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
iemand vond hem toch helemaal goed hij is nl al verkocht
|