|
||||
|
||||
bedrading vraagje 1900 td
Ik heb in mijn golf 1 een 1900 td gebouwd had er een 1500 benzine in liggen,
alleen zit ik met een paar kleine dingetjes qua bedrading voor de sensors. Mijn 1500 blok had aan de zijkant van het blok 2 sensors, 1 tempsensor in de flens, en 1 sensor met gele kabel in het blok. De tempsensor heeft 1 kabel geel-rood en de sensor van de 1900TD zit voorop in de flens en zit 4 kabels op Blauw-wit, Geel,Rood, 2x bruin. En zit ik nog met 1 vraagje op de dieselpomp zitten 2 aansluitingen op 1 is de stopper en andere =?, op de stopper komt het contact op dus geen constante stroom, nu zit ik alleen even met de andere waar die op komt ? Kan iemand mij uit de brand helpen met deze vragen? bvd |
|
||||
|
||||
Wat ik gedaan heb is gewoon een nieuwe type zekeringkast(van golf 1) met een ouwe type golf 2 diesel motor kabelboom. Geel rood is=temparatuur, bruin=massa, blauw wit= volgens mij voor de gloeibougie's
|
|
||||
|
||||
Quote:
1 aansluiting van de dieselpomp is de stopklep, en de andere 1 of andere eco mode shitzooi deze zit als het goed is onderop de pomp ergens ik heb altijd rond gereden zonder deze aan te sluiten want toen ik um aansluitte liep de motor slecht.