|
|||
|
|||
heb er ook zin in lekker een paar drinken.
en mooie auto,s zien |
|
||||
|
||||
Volksdub here we come!!!
|
|||
|
|||
Quote:
Gezellig! als de men even wil ''reply'en'' met hun naam,dan weten we even hoeveel mensen er met deze collonne meerijden -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew ) -sdi-tje -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
dan is Eddy er nog en Ronny |
|
||||
|
||||
Quote:
Wij ook van de parij
Jetta fever Last edited by Lady_Jetta : 18-06-2011 at 18:22. |
|
|||
|
|||
Quote:
De lijst weer ff aangepast -Guido (hannoveredition) -Dikkie (Golfsburg) -Abe (Ap16v) -Joost (joost89) -Pieter (monark) -Edwin (audivwfreak) -Tammoh (met de surhûsterfean crew ) -Piet de harrekiet (sdi-tje) -Rene (geen forumlid) -Arend (geen forumlid) -Johan (johan8vplus) -Ronny -Eddy begint al een aardige collonne te worden. René werkt bij de Landmacht,die mag bijna wel collonnestickers,en blauwe en groene koplampkappen regelen...... Ik mis alleen de mannen ût Hallum nog |
|
||||
|
||||
Quote:
de eerste is er straks dan kan de laatste vertrekken
sa ist en net oars Last edited by sdi-tje : 19-06-2011 at 09:33. |
|
||||
|
||||
Guido, haal mijn tent even aan, om op te zetten, dan kunnen we bij aankomst gelijk aanvalluhh.
Zal het effe bij de mannen in Hallum overleggen hoe laat we gaan, op zich wel gezellig in collone. |
|
||||
|
||||
Niet alleen uit Hallum Dreetje
|
|||
|
|||
Quote:
Bedoel je deze....André weet niet of deze in mijn Golf past André.....dan mut de A6 station von dei mai tink collonne word al gezellig zo heb er zin in! Last edited by HannoverEdition : 22-06-2011 at 18:28. |
|
|||
|
|||
Quote:
Haak jij ook aan in de collonne Gerard? guzelluug Last edited by HannoverEdition : 22-06-2011 at 18:54. |
|
|||
|
|||
volgende week om deze tijd zitten we er al.....
|
|
|||
|
|||
En vast niet meer volledig nuchter
|
|
|||
|
|||
Quote:
rond dit tijdstip bij sommigen niet meer denk ik..... Last edited by HannoverEdition : 02-07-2011 at 22:14. |
|
|||
|
|||
Hoe, wie, wat, waar en hoe laat?
Is er al een besluit genomen? Hoop dat ik alles klaar krijg voor die tijd, maar mee gaan we sowieso Heb de weken erna vrij gevraagd, maar had beter een week vooraf vrij kunne hebben Komt goed |
|
||||
|
||||
dat is volgens mij de eerste pomp na Heerenveen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt Edwin |